• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • Fåret Shaun
    KarJac skrev 2008-10-21 14:14:28 följande:
    Om du jobbar/tar föräldraledig kan du få som du vill om du meddelar arbetsgivaren två månader i förskott.Jag tror att han missuppfattar dig, man har ju rätt att förkorta arbetsdagen och då kan man som lägst gå ner till 75 %, men som jag förstår ska du ta föräldapenning halva dagen?
    Nej hon har inte missuppfattat mig
    Vi ska bita dem i benen, och binda fast dem vid den stora stenen
  • Millimina
    Trogga skrev 2008-10-21 14:17:16 följande:
    Uppsala kommun
    Meh, sheisse. Den chefen måtte ju vara lättmanglad i så fall! Jag hade ett knäppo när jag jobbade som pers.assistent en stund. Lönen han lovade mig blev aldrig utbetald...

Tror inte han fick vara chef mer...
  • Millimina
    Womanizer skrev 2008-10-21 14:17:22 följande:
    Men om jag tar kort på raggets kuk då? Tycker ni om mig då? Den är stor och har inga direkta vårtor på...vad jag sett iaf.
    jag tror jag tycker om dig redan. En kuk behövs inte, men skulle smaka gott med lite ögongodis till kaffet här!
  • KarJac

Trogga - facket om han inte fattar.

Varför går tåget så tidigt på morgonen?
  • Fåret Shaun

Jag trivs med de jag jobbar med men just nu känns det skit med att gå tillbaka. Skickade mailet till J för att han ska få fundera lite på vad hon skrivit. Han har läst infon som facket skickade mig.

Milli jag har kommit på vem du är, har två alternativ. Taxichaffören som nu är kvinna men föddes som man, har även jobbat som militär. Damen med den röda peruken som man ser nere på stan.

Misstänker att du inte är mannen som har kostym och röda högklackadepumps

• KarJac
    Millimina skrev 2008-10-21 14:13:15 följande:
    Ja! Visa brösten! (sitter och väntar på sms på PP sen en månad tillbaka med bild på hennes tuttar.. men jag bara hör om att de andra får och får. Jag får inget jag)
    Va? Va? Har jag inte skickat??? Va fan!
    Varför går tåget så tidigt på morgonen?
  • Fåret Shaun
    KarJac skrev 2008-10-21 14:25:20 följande:
    Trogga - facket om han inte fattar.
    har berättat för henne att jag har facket bakom mig
  • Fåret Shaun

Jag hoppas bli på smällen och när jag blir det kommer jag inte få jobba pga mina fogar. Då skjuter jag på problemet ett tag och när jag sen vill börja jobba kommer de vilja ha mig för att 1/3 slutat jobba för de har hög ålder

• Millimina
    Trogga skrev 2008-10-21 14:27:43 följande:
    Jag trivs med de jag jobbar med men just nu känns det skit med att gå tillbaka. Skickade mailet till J för att han ska få fundera lite på vad hon skrivit. Han har läst infon som facket skickade mig.Milli jag har kommit på vem du är, har två alternativ. Taxichaffören som nu är kvinna men föddes som man, har även jobbat som militär. Damen med den röda peruken som man ser nere på stan.Misstänker att du inte är mannen som har kostym och röda högklackadepumps
    Nono, det är fel alltihop. Jag går omkring med min katt i ett koppel här på innergården.

Nä. Inte det heller. Förlåt kattkvinnan!

Jag föddes som hona, men nu är jag man. Tror inte på våld, bara på övertalning. Jag är er Ombudsman i etern.
  • Millimina
    KarJac skrev 2008-10-21 14:28:41 följande:
    Va? Va? Har jag inte skickat??? Va fan!
    Joho, Greta sa att hon fick, och Jungfu också. Siamusen är väl oklart.. hon var ju borta då och fick Clovis, men du SA att hon fick.

*tror det är något fel på min telefon*
Svar på tråden dårt asöires setuG