• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • siamusen

Tant Greta skrev 2008-10-21 16:08:04 följande:

Jan HON är asfulast.
    ja, usch

*krâks lite finsmakat*
  • Tant Greta

På tal om ful,lär ni era barn att det finns inga fula människor?

• Tant Greta
    siamusen skrev 2008-10-21 16:08:41 följande:
    Tant Greta skrev 2008-10-21 16:08:04 följande: ja, usch*krâks lite finsmakat*
    Du är så bra musen,du fattade att det inte skulle stå Jan.
    Tant Greta skrev 2008-10-21 16:08:04 följande:
    Jan HON är asfulast.
  • Garageänkan

Hej alla vackra och sensuella kvinnor.

• Fåret Shaun
    Millimina skrev 2008-10-21 15:13:20 följande:
    Tant Greta skrev 2008-10-21 14:58:13 följande: Förmodligen.Hennes chef säger att hon inte får jobba annat än på em om hon ska vara föräldraledig femtio procent. Och vem vill att barnen börjar tolv och går till fem på dagis när all aktivitet där sker på fm? Men om hon jobbar 75% så ska hon börja tidigt på morgnarna. Innan dagiset öppnar. Och pappan jobbar långt borta, vilket blir oekonomiskt ur tidsaspekten det också.. han kan i så fall inte åka innan han måste lämna på dagis.. Dum chef. Bussa Milli på chefen! *funderar*Kanske är det fackföreningsperson jag ska bli??
    Sen hur kul är det lämna dem för att sova middag, sen hinner de inte leka något för de sovit.
    Vi ska bita dem i benen, och binda fast dem vid den stora stenen
  • Millimina

Ah, det var PP som åt tabletter.

/Jan

• siamusen

Tant Greta skrev 2008-10-21 16:09:58 följande:

På tal om ful,lär ni era barn att det finns inga fula människor?
    brukar sâga:

det finns fula mânniskor, men man behôver inte skratta dem i ansiktet. Bättre att man gôr det bakom deras rygg fôr annars kan de bôrja grata och skrynkla ihop ansiktet och bli ânnu fulare.
  • Garageänkan

Orkar någon ta färjan hit och handla och laga mat åt oss idag? Snälla? Jag betalar i natura?

• siamusen

Samma sak om korkade mânniskor:

man sâger det inte till dem fôr de fattar ânda inte.

MVH/ arets mamma 2008

• Millimina
    Trogga skrev 2008-10-21 16:12:31 följande:
    Sen hur kul är det lämna dem för att sova middag, sen hinner de inte leka något för de sovit.
    Men nu är jag ombudsman för företaget. Och som företagare struntar jag lite i hur kul dina barn har det.

Du får starta eget!! Vi kan göra något ihop! Kratta gräsmattan utanför prästgården?! Kan det ge betalt nog?
Svar på tråden dårt asöires setuG