• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • Fåret Shaun
    Tant Greta skrev 2008-10-21 16:09:58 följande:
    På tal om ful,lär ni era barn att det finns inga fula människor?
    nej alla kaninte vara vackra som deras mor eller så snäll som hon
    Vi ska bita dem i benen, och binda fast dem vid den stora stenen
  • Millimina

Tant Greta skrev 2008-10-21 16:09:58 följande:

På tal om ful,lär ni era barn att det finns inga fula människor?
    Jag lär nog mina att utsidan inte är värt att lägga någon vikt vid. Utöver det grundläggande. Som gucciväskor och guldhalsband och mercan, plasmateven och skinnsoffan.
  • Fåret Shaun
    Millimina skrev 2008-10-21 16:14:04 följande:
    Men nu är jag ombudsman för företaget. Och som företagare struntar jag lite i hur kul dina barn har det. Du får starta eget!! Vi kan göra något ihop! Kratta gräsmattan utanför prästgården?! Kan det ge betalt nog?
    Har funderat ibland på att öppna cafe
  • Tant Greta
    siamusen skrev 2008-10-21 16:12:54 följande:
    Tant Greta skrev 2008-10-21 16:09:58 följande: brukar sâga:det finns fula mânniskor, men man behôver inte skratta dem i ansiktet. Bättre att man gôr det bakom deras rygg fôr annars kan de bôrja grata och skrynkla ihop ansiktet och bli ânnu fulare.

Sambon fick en redig utskällning av mor sin när han beskrev en granne som ful.
    Hon hade minsann inte uppfostrat honom till att tycka att människor är fula,för alla människor är vackra-på sitt sätt. 
  • Fåret Shaun
    Trogga skrev 2008-10-21 16:16:20 följande:
    Eller ta över bestämmandet för vilka leksaker som ska finnas på innergården
  • Millimina
    Trogga skrev 2008-10-21 16:16:20 följande:
    Ja! Det är jättebra! Vi startar kafé! Jag kan dreja. Jag gör muggarna så får kunderna köpa sin egen mugg. Och så gör jag väskorna för dem att bära hem allt i!
  • Millimina
    Trogga skrev 2008-10-21 16:17:23 följande:
    Eller ta över bestämmandet för vilka leksaker som ska finnas på innergården
    Det här är nog en mindre lukrativ idé...

(finkänslig jag är va?! Kolla Bellagio!)
  • Fåret Shaun
    Millimina skrev 2008-10-21 16:17:54 följande:
    Ja! Det är jättebra! Vi startar kafé! Jag kan dreja. Jag gör muggarna så får kunderna köpa sin egen mugg. Och så gör jag väskorna för dem att bära hem allt i!
    Köpa prästgården till caféet. Jag kan då jobba med foglossning och/eller en liten bebis i sjal
  • Millimina

Ja. shit vad man skulle kunna tjäna då. Tror de tog femtusen för en vardagskväll för stora huset om man ville hyra.

Vilka är det som driver kafé där nu på somrarna?

• Millimina

Nu har jag bestämt mig för att bli lite avgiftad från datorn. Så jag kopplar ur mig här minst en vecka. Glöm mig inte! Greta och jungfu kan skicka sms. Ja.. Sophia och PP också förstås.. om de kommer på hur man tar rätt på någons nummer Så kommer jag förbi ditt hus imorgon vid nio Trogga, och vinkar!

Svar på tråden dårt asöires setuG