• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • Garageänkan
    Perry the Platypus skrev 2008-10-03 20:43:41 följande:
    Du kan vara vicepresident?!
    Heter det president då? I klubbar. Vi har en president, ni har en kung. Vår president är snäll, jag har hängt upp hennes jacka på en krok(borde ha hängt den på en galge men vafan)
  • gutegirl

De enda presidenter jag känner till i Sverige brukar ha skägg och skinnväst. Med en döskalle på.

Garageänkan skrev 2008-10-03 20:55:05 följande:
    Heter det president då? I klubbar. Vi har en president, ni har en kung. Vår president är snäll, jag har hängt upp hennes jacka på en krok(borde ha hängt den på en galge men vafan)
  • Perry the Platypus

www.lions.se/

(¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Garageänkan

o GUTEGIRL o skrev 2008-10-03 20:56:10 följande:

De enda presidenter jag känner till i Sverige brukar ha skägg och skinnväst. Med en döskalle på.Rösta på min blog! www.familjeliv.se/Forum-5-155/m36801035.htm
    l
    Haha Kan tänka mig President Tarja Halonen i skinnväst
  • KarJac

Okej, pallar inte skriva baklänges idag. Min andra hjärncell har fått ledigt.

Snart firar vi två år tillsammans mina älskade tjejer/pojkar. Nya som gamla vill jag bara passa på att tacka för att ni, låtsasvänner eller icke, berikar mitt liv på alla sätt. Ni är så fina och goa och jag hoppas att vi någon gång kan träffas på riktigt så jag får kramar på er.

Varför går tåget så tidigt på morgonen?
  • Perry the Platypus
    KarJac skrev 2008-10-03 21:04:31 följande:
    Okej, pallar inte skriva baklänges idag. Min andra hjärncell har fått ledigt.Snart firar vi två år tillsammans mina älskade tjejer/pojkar. Nya som gamla vill jag bara passa på att tacka för att ni, låtsasvänner eller icke, berikar mitt liv på alla sätt. Ni är så fina och goa och jag hoppas att vi någon gång kan träffas på riktigt så jag får kramar på er.
    *tycker att det låter som ett självmordsbrev*
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • gutegirl

När var det du skulle till Stockholm?
    Okej, pallar inte skriva baklänges idag. Min andra hjärncell har fått ledigt.Snart firar vi två år tillsammans mina älskade tjejer/pojkar. Nya som gamla vill jag bara passa på att tacka för att ni, låtsasvänner eller icke, berikar mitt liv på alla sätt. Ni är så fina och goa och jag hoppas att vi någon gång kan träffas på riktigt så jag får kramar på er.
  • Ickan

*flyttar in* Trevligt med en ny tråd, tur att inte länken var skriven baklänges.

• Garageänkan
    Hånglar upp jätteslobbigt!

Förut kom jag på att Gute, Musen och PP osv är de jag pratar mest med, och det bästa är att man kan prata vad som helst typ porr och hemkokt knark, men ändå är alla seriösa och lyssnar om nån verkligen har problem. Som nu när KB mådde skit så fanns ingen annan att snacka med för mig TACK för det tjejer.
  • KarJac
    Perry the Platypus skrev 2008-10-03 21:05:38 följande:
    *tycker att det låter som ett självmordsbrev*
    *hänger upp ett rep*
    Näje, jag bara... har ägglossning lixom.
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-03 21:05:49 följande:
    När var det du skulle till Stockholm?
    7-9 november är jag i la Sthlm.
    Garageänkan skrev 2008-10-03 21:07:18 följande:
    Hånglar upp jätteslobbigt! Förut kom jag på att Gute, Musen och PP osv är de jag pratar mest med, och det bästa är att man kan prata vad som helst typ porr och hemkokt knark, men ändå är alla seriösa och lyssnar om nån verkligen har problem. Som nu när KB mådde skit så fanns ingen annan att snacka med för mig TACK för det tjejer.
    Det är det som är det bästa.

Love ya'll bitches
    *försöker spela tuff*
    Ni är så fiiiiiinaa!!!Gråter
    Varför går tåget så tidigt på morgonen?
Svar på tråden dårt asöires setuG