• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • Millimina
    KarJac skrev 2008-10-05 10:26:43 följande:
    *klämmer en finne på Bells vänsterskinka*Hej Millimina. Hur syr det?
    nu har jag sytt Frökens väska och två födelsedagspresenter åt sonens kompisar. Men det är lite läskigt att ge bort saker till tolvåringar... man vet ju inte om de försöker spränga det man gjort, eller om de kommer uppskatta det? :-/
  • KarJac
    Millimina skrev 2008-10-05 10:28:44 följande:
    nu har jag sytt Frökens väska och två födelsedagspresenter åt sonens kompisar. Men det är lite läskigt att ge bort saker till tolvåringar... man vet ju inte om de försöker spränga det man gjort, eller om de kommer uppskatta det? :-/
    Men om de spränger presenterna så kan du ju alltid skicka med ett infoblad till dina betalande kunder om vad som händer om man spränger dina väskor. Lite nyttig info sådär. Vet ju aldrig vad Sofia kommer göra med den, hon har lite udda idéer...
    Varför går tåget så tidigt på morgonen?
  • Fröken Sophia
    KarJac skrev 2008-10-05 10:32:06 följande:
    Men om de spränger presenterna så kan du ju alltid skicka med ett infoblad till dina betalande kunder om vad som händer om man spränger dina väskor. Lite nyttig info sådär. Vet ju aldrig vad Sofia kommer göra med den, hon har lite udda idéer...
    här kommer man precis i tid för att rädda sitt rykte ser jag
  • Fröken Sophia
    Jag var just på väg in i min internetbank för att föra över pengar till dig
  • gutegirl

Kan du inte sy nåt till min bebis?
    Om du bor i stockholm kan jag baka en tårta i utbyte.

www.gutegirl.blogspot.com 500 besökare/dag kan VISST ha fel
  • Fröken Sophia
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-05 10:35:13 följande:
    Kan du inte sy nåt till min bebis? Om du bor i stockholm kan jag baka en tårta i utbyte.
    Milli tar bara cash vet du. Jag försökte med olika "naturabetalningsmedel" men hon var fan benhård. Inga cash - inget pynt.
  • Fröken Sophia

*loggar ut och betalar räkningar*

• Millimina

o GUTEGIRL o skrev 2008-10-05 10:35:13 följande:

Kan du inte sy nåt till min bebis? Om du bor i stockholm kan jag baka en tårta i utbyte.
    Ha! Du kan på sin höjd få KÖPA en tårta på chokladfabriken, äta den själv, och sen betala mig. Se tårtan som energizer innan jag pungslår dig.
  • gutegirl

Meh.

Millimina skrev 2008-10-05 10:46:42 följande:
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-05 10:35:13 följande:Ha! Du kan på sin höjd få KÖPA en tårta på chokladfabriken, äta den själv, och sen betala mig. Se tårtan som energizer innan jag pungslår dig.
    www.gutegirl.blogspot.com 500 besökare/dag kan VISST ha fel
  • Tant Greta

God morgon!Vill rekommendera en film:Himlens Hjärta.Persbrandt,Endre bl a.Relationsdrama ,otrohet,lögner,vänskap mm.Ingen actionfilm direkt,endast 2par i hela filmen.4 Gretor får den.

Svar på tråden dårt asöires setuG