• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • gutegirl

4 gretor av hur många? 100?

Tant Greta skrev 2008-10-05 11:11:08 följande:
    God morgon!Vill rekommendera en film:Himlens Hjärta.Persbrandt,Endre bl a.Relationsdrama ,otrohet,lögner,vänskap mm.Ingen actionfilm direkt,endast 2par i hela filmen.4 Gretor får den.
    www.gutegirl.blogspot.com 500 besökare/dag kan VISST ha fel
  • Tant Greta

Döh.5 såklart.Har du aldrig kollat på Filmkrönikan?

• DCLXVI

Mårrn mårrn.

Nu ska jag sätta mej å läsa "Socialt arbete, politik och professionalisering". Har hemmastudier heeeela nästa vecka, vi ses mer då.

• Millimina

gute, kan man ändra i trådstarten fast man inte finns?? det var ett ny oväntad feature!

Borde man dessutom inte ha en omröstningstråd för alla avstängda? jag tycker nog det. Se om de avstängdas åsikter skiljer sig åt från de instängdas..ne..tillåtnas?

• Venus von Willendorf

Tant Greta skrev 2008-10-05 11:11:08 följande:

God morgon!Vill rekommendera en film:Himlens Hjärta.Persbrandt,Endre bl a.Relationsdrama ,otrohet,lögner,vänskap mm.Ingen actionfilm direkt,endast 2par i hela filmen.4 Gretor får den.
    Persbrandt såg jag senast i Maria Larssons eviga ögonblick. Riktig slusk var han, och filmen var värd mer än alla 5:or den fått.
  • Venus von Willendorf

Gomidda förresten. om 12-åringar uppskattar eller spränger sina presenter är väl egentligen samma sak. I vilket fall har dom ju kul och det är det som räknas.

• vickis75
    Garageänkan skrev 2008-10-04 16:15:37 följande:
    Okej hur många här av oss allvarliga är INTE på smällen? Jag och musen? Eller?
    *oerhört ogravid* Skrattande
    Ajm pjååår evil, såreså!
  • Fröken Sophia
    vickis75 skrev 2008-10-05 15:47:35 följande:
    *oerhört ogravid*
    Ähum ja, vi blir ju färre och färre. Siamusen är inte det längre. Suri har inte långt kvar. 

Dagens fråga: Ska jag gå på min gravidyoga eller inte? Känner inte alls för det, även om jag vet att det är bra för mig och bebisen.
  • DCLXVI

Jag är inte heller gravid, och planerar inte att bli det heller - nånsin mer.

Svar på tråden dårt asöires setuG