• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • KarJac
    Fröken Sophia skrev 2008-10-05 15:55:43 följande:
    Ähum ja, vi blir ju färre och färre. Siamusen är inte det längre. Suri har inte långt kvar. Dagens fråga: Ska jag gå på min gravidyoga eller inte? Känner inte alls för det, även om jag vet att det är bra för mig och bebisen.
    Varför skulle det vara bra för dig och bebisen??? Jag ska berätta vad som verkligen är bra: chips, dip, cola och en härlig film. Med en massa snygga män i. Så stimuleras allt där inne och bebisen får det mysigt.
    Varför går tåget så tidigt på morgonen?
  • Fröken Sophia
    KarJac skrev 2008-10-05 15:58:48 följande:
    Varför skulle det vara bra för dig och bebisen??? Jag ska berätta vad som verkligen är bra: chips, dip, cola och en härlig film. Med en massa snygga män i. Så stimuleras allt där inne och bebisen får det mysigt.
    *ska fundera på det*
  • vickis75
    Fröken Sophia skrev 2008-10-05 15:55:43 följande:
    Ähum ja, vi blir ju färre och färre. Siamusen är inte det längre. Suri har inte långt kvar. Dagens fråga: Ska jag gå på min gravidyoga eller inte? Känner inte alls för det, även om jag vet att det är bra för mig och bebisen.
    Håller med PP, chips, dip, cola och film är toppen för bebisen. *vet* Lite lagom avslagen cola så du slipper halsbränna. *vet igen*
    Ajm pjååår evil, såreså!
  • KarJac
    Fröken Sophia skrev 2008-10-05 16:05:14 följande:
    *ska fundera på det*
    Och det bästa är att man får somna om man vill. För då är det bebisen som behöver det. *vet*
  • KarJac

Vickis--> Ska vi skriva en handbok för gravida? Vi verkar ha en hel del kunskap att sprida om man säger så!

• Fröken Sophia
    vickis75 skrev 2008-10-05 16:06:24 följande:
    Håller med PP, chips, dip, cola och film är toppen för bebisen. *vet* Lite lagom avslagen cola så du slipper halsbränna. *vet igen*
    Jamen djupandning och avslappningsövningar då? Träning inför förlossningen? Skapa mer utrymme för bebisen i magen??? *får dåligt samvete för att jag är en dålig mor*
  • Fröken Sophia
    KarJac skrev 2008-10-05 16:09:16 följande:
    Och det bästa är att man får somna om man vill. För då är det bebisen som behöver det. *vet*
    Ahhh, jag är ju jävligt trött idag. Skulle behöva soooooova en stund. Nåja, 50 minuter kvar sen måste jag bestämma mig.
  • KarJac
    Fröken Sophia skrev 2008-10-05 16:09:47 följande:
    Jamen djupandning och avslappningsövningar då? Träning inför förlossningen? Skapa mer utrymme för bebisen i magen??? *får dåligt samvete för att jag är en dålig mor*
    Äh. Träna inför förlossning. Pyttsan. Kolhydratladda inför förlossningen heter det. Andas, ja det gör man i lustgasmasken. Glatt!
  • Fröken Sophia
    KarJac skrev 2008-10-05 16:10:56 följande:
    Äh. Träna inför förlossning. Pyttsan. Kolhydratladda inför förlossningen heter det. Andas, ja det gör man i lustgasmasken. Glatt!
    Åhhh *skriver för glatta livet*
  • Fröken Sophia

Funderar på att lägga mig i badkaret och djupandas faktiskt. Och det är ju två gånger kvar på yogan...så jag hinner väl förbereda mig lite till inför förlossningen och allt det där...

Svar på tråden dårt asöires setuG