• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • vickis75
    KarJac skrev 2008-10-05 16:09:44 följande:
    Vickis--> Ska vi skriva en handbok för gravida? Vi verkar ha en hel del kunskap att sprida om man säger så!
    Japp, tycker det låter som en toppenidé! *nickar*
    Fröken Sophia skrev 2008-10-05 16:09:47 följande:
    Jamen djupandning och avslappningsövningar då? Träning inför förlossningen? Skapa mer utrymme för bebisen i magen??? *får dåligt samvete för att jag är en dålig mor*
    Avslappningsövningar kan du göra framför filmen jue.  Bara att ligga i soffan och somna.

Mer utrymme ger väl bara mer uttänjd mage, vilket betyder mer deghud efteråt jue. Låt liten ha det trångt så liten inser att världen utanför är bättre sen när det väl är dags. Flört
    Ajm pjååår evil, såreså!
  • KarJac

Glad magsäck - glad bebis.

Det borde gå som en röd tråd genom vår bok Vix!

Varför går tåget så tidigt på morgonen?
  • jamex
    Suri skrev 2008-10-05 18:24:39 följande:
    Var är alla?
    tomt här med??
  • Suri

Meh!
    Jag trodde liksom att alla skulle vänta här på oss och typ bli skitglada när vi äntlign kom!

*besviken*

• jamex
    Suri skrev 2008-10-05 18:28:05 följande:
    Meh!Jag trodde liksom att alla skulle vänta här på oss och typ bli skitglada när vi äntlign kom!*besviken*
    mm, tänkte de skulle stå med roliga hattar o tutor o ropa *överraskning*

kasst av dem.
  • Suri
    jamex skrev 2008-10-05 18:29:10 följande:
    inte ens en ballongusling...
    fan va snålt.. 
Svar på tråden dårt asöires setuG