• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • DCLXVI

HAHA!!! Såg ni att jag fick inlägg nummer 666??? Det r ju nästan komiskt med tanke på att DCLXVI är just 666 med romerska siffror.

• Suri
    Trogga skrev 2008-10-08 10:24:15 följande:
    Suri skit i stringen kom och fika bulle med migFår jag se dig på korvgrillning i stabbyskogen sen med den lille?Onsdagar 13:30 Agaton är än så länge den som varit yngst med sina 8 dagar.
    Korvgrillning i Stabbyskogen??
    Är det sånt jag måste pyssla med nu?

Ni har inte drinkprovning på kvarterskrogen? Sune följer gärna med.
  • Suri
    DCLXVI skrev 2008-10-08 10:26:08 följande:
    HAHA!!! Såg ni att jag fick inlägg nummer 666??? Det r ju nästan komiskt med tanke på att DCLXVI är just 666 med romerska siffror.
    Åååååg gud va läskigt !! Borde du inte typ skriva i okultforumet och fråga vad det kan betyda?
  • DCLXVI
    Suri skrev 2008-10-08 10:27:08 följande:
    Åååååg gud va läskigt !! Borde du inte typ skriva i okultforumet och fråga vad det kan betyda?
    Bra idé!!!
  • Fåret Shaun
    Suri skrev 2008-10-08 10:26:14 följande:
    Korvgrillning i Stabbyskogen??Är det sånt jag måste pyssla med nu?Ni har inte drinkprovning på kvarterskrogen? Sune följer gärna med.
    Nja inte bra med drinkar om jag råkar bli på smällen, nej jag sitter varje vecka i skogen med öppna förskolan på deras korvgrillning. Vid 15 är det sångsamling
    Vi ska bita dem i benen, och binda fast dem vid den stora stenen
  • Suri
    Trogga skrev 2008-10-08 10:29:20 följande:
    Nja inte bra med drinkar om jag råkar bli på smällen, nej jag sitter varje vecka i skogen med öppna förskolan på deras korvgrillning. Vid 15 är det sångsamling
    Läste om det i Vindhemskyrkans infoblad. (min dotter är förresten med på bild där, domkyrkans flickör, *stolt*)
    Hade jag haft en liten "fis" hade jag såklart hängt på. Nu vete sjutton...
  • Ickan

Nu har jag skrivit ut biljetten till vår semesterresa (Kanarieöarna), det känns så bra

• Fröken Sophia
    Ickan skrev 2008-10-08 10:51:11 följande:
    Nu har jag skrivit ut biljetten till vår semesterresa (Kanarieöarna), det känns så bra
    *avundsjuk*

Och sååååå besviken. Jag såg fram emot min lunch med Bella, men hennes lilla monster har naturligtvis fått ögoninflammation

Nu måste jag äta lunch med mina, ibland ganska tråkiga, kollegor.
Svar på tråden dårt asöires setuG