• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • Fåret Shaun
    Fröken Sophia skrev 2008-10-08 11:01:41 följande:
    *avundsjuk*Och sååååå besviken. Jag såg fram emot min lunch med Bella, men hennes lilla monster har naturligtvis fått ögoninflammation Nu måste jag äta lunch med mina, ibland ganska tråkiga, kollegor.
    Tycker lite synd om dig, kan inte Bella lämna barnet en timme så ni kan äta, vad kan hända på en timme?
    Vi ska bita dem i benen, och binda fast dem vid den stora stenen
  • Fåret Shaun
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-08 11:30:22 följande:
    Hej! Surfar från skolan, det är nåt fel på bildskärmen här så allt är rosa. Bögdator?
    Nej bögar gillar lila *nickar bestämt* Det vet jag
    Vi ska bita dem i benen, och binda fast dem vid den stora stenen
  • DCLXVI
    Ickan skrev 2008-10-08 10:51:11 följande:
    Nu har jag skrivit ut biljetten till vår semesterresa (Kanarieöarna), det känns så bra
    Jag fick vykort från resebyrån idag som önskade oss välkomna hem och hoppades att vi hade haft en bra resa till Rhodos.
  • Tant Greta
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-08 13:07:48 följande:
    Åååh,, jag vill till nåt varmt land snart!
    Skulle inte ni till Dr snyggos hemland?

Sylten är sen,jag är lat.
  • gutegirl
    Tant Greta skrev 2008-10-08 13:10:13 följande:
    Skulle inte ni till Dr snyggos hemland?Sylten är sen,jag är lat.
    Nä, vi tänkte åka till hans pappa i hans hemlands grannland Snyggo kan inte åka till sitt hemland, för då låser de in honom och kastar nyckeln.
    Men så bidde det statskupp i det landet som hans pappa bor i, och det känns inte så hundra att åka dit då.
    www.gutegirl.blogspot.com 500 besökare/dag kan VISST ha fel
  • Tant Greta
    KarJac skrev 2008-10-08 13:10:42 följande:
    Hola!
    Hellu schlamp.

Vad ska ni äta ikväll?Har total idetorka!
    Grillspett i måndags,chili con carne igår,men vad äta idag?
Svar på tråden dårt asöires setuG