Inlägg från: Millimina |Visa alla inlägg
  • Millimina

dårt asöires setuG

Jag hade tänkt ha mysklädescocktailparty faktiskt. Som en sorts pyjamasfest...fast jag tål inte mönster och små gubbar och sådant, så myskläder är ett säkrare kort. Dessutom så blir ingen så skitnödig när de har mjukiskläderna på! =) Jag bor i studentstaden framför alla. Vet man ändå inte så är det här man talar rikssvenska.

Påskharen raskar över snöslask
  • Millimina

Åh, så gruvligt förbenat avundsjuk jag blev nu Garagis. Jag suktar efter en janome jag också. Bläääää på dig!

• Millimina
    Garageänkan skrev 2008-12-25 15:53:57 följande:
    MissKaos skrev 2008-12-25 15:23:12 följande: Det blir säkert jättefint. Ungefär som en sån dräkt med hål i röven så kan du ha hålet på magen och gärna i latex, då blir akademikerna säkert glada
    Kom på att det blir myyycket roligare om dresscoden är latex med hål för maggen!
  • Millimina

Garagis, så klart du får sängplats om du kommer hela vägen från Åland. Däremot är det kanske inte så lyckat eftersom hela partajet kan behöva ställas in med kort varsel. Mamma kom just hem och har blivit magsjuk. Vi packar ihop allt och åker utan frukost imorgon, men det kommer säkert ha smittat iaf. Blä. Hoppas vi klarar oss hem iaf. 

Men om tre dagar, och om inget har hänt måste det ju vara safe. 
  • Millimina
    Garageänkan skrev 2008-12-25 21:52:29 följande:
    Millimina skrev 2008-12-25 21:48:04 följande: Ja hoppas ni klarar er men det är nog ganska liten risk att ingen i familjen har blivit smittad tex stoppat handen i munnen efter att ha hållit i ett dörrhandtag hon hållit i eller så
    Ja, vi får bara hoppas att hon inte hade tillräckligt med bakteriecount innan hon kräktes, så får vi sprita av bara rackarns innan vi hinner iväg imorgon. Nu ställer vi klockan på fem. Men jag känner mig urken i magen.
    Förresten. Om man söker på "Snoppar" så kommer allvarliga trådar upp i tre översta alternativen. Roligt va!
  • Millimina

Åh, så skönt att jag inte har läst det. Jag behöver inte mer ångest. 

Men jag har ingen magsjuka ännu så länge i vart fall. OCH överlevde bilturen hem! Så nu måste här firas. Jag ska fira att jag är jävligt mycket bättre än resten av min familj!!! iofs är de sopprötter så det är inte svårt, men fira sådant behöver man va?!
  • Millimina

Fan. Nu vill jag veta jag också! Garageänkan!Oskyldig > inbox

• Millimina
    Fåret Shaun skrev 2008-12-26 21:06:56 följande:
    Milli gör du även små väskor?
    Ja, yttepyttesmå kan jag göra
  • Millimina

Äsch, garagis. Jag fick ingen yttre ångest. 

Tyder det på att det var en bagatell eller på min inre nivå? Tja..Hm..
  • Millimina

åh, det måste vara första gången som jag loggat in och det inte finns en enda grön plupp i närheten! Rekord! 

Apropå Jolinè-tråden så var det ju bara nästan så illa, hon ville ju att barnet skulle heta joliné och uttalas jolin, om jag minns rätt. Tycker jolineeee blir bättre än jolinäää iaf
Svar på tråden dårt asöires setuG