Inlägg från: Millimina |Visa alla inlägg
  • Millimina

dårt asöires setuG

Nu har Kirsteiger somnat. Fasiken vad han höll på. Klagade på att spjälsängen var för kort och hade fel färg (!)

• Millimina

Va? Blir man utslängd när man fått tre vanliga, snälla brev? Ojoj.. på hur lång tid då? I evigheters evighet eller?

• Millimina

...typ dödsstraff. Tredje resan. Schoff!

• Millimina

Garageänkan skrev 2008-12-28 21:55:50 följande:

Millimina skrev 2008-12-28 21:53:03 följande:
    Jag är ju redan av med anonymiteten osv osv...
    Usch. Dumma FL!

*tröstar Gänkan och ger henne.. (vad vill du ha?! Ger dig vadsomhelst för att du ska le!)--preggosprit!*
  • Millimina

Ja! Vi pratar om sex!

siamusen skrev 2008-12-29 14:30:19 följande:
    Tant Greta skrev 2008-12-29 13:44:38 följande: far ni halla tummarna att det funkar ikvâll kan vi inte prata om nagot kul?
  • Millimina
    Ickan skrev 2008-12-29 14:34:15 följande:
    Vad är det? Jag har hört talas om det tror jag.
    "Sex är för många mått välling till två deciliter vatten. Fyra och en halv är mer lagom"
  • Millimina

..undrar lite om man hade kunnat hjälpa siamusen även om vi bott grannar? Önskar man kunde givit dig ett handtag!

• Millimina

siamusen skrev 2008-12-29 16:13:30 följande:

Och jag önskar ni var min granne för den vi har är utomordentligt puckad
    Ah, själv är jag bara bombad, men inte sänkt! Så bättre blir det väl va? Delar man poolen med sina grannar? Då är jag med!

Garageänkan! Ja! Att jag inte tänkte på det?! Det står ju flera dörrar och bara skräpar i källaren. Men.. hur blir hon hjälpt? Glömde det?
  • Millimina

Varför ska det till nya trådstarter hela tiden? Jag gillar inte nytt och nytt jämt och ständigt. Nya nick, nya trådstarter. 2009. Blä.

*surar*

Var är Bella förresten?

• Millimina

o GUTEGIRL o skrev 2008-12-30 00:11:11 följande:

Den här dör ju efter nyår, så tyvärr måste vi ha nånstans att ta vägen.
    Fritidsgården då? Har de stängt den? Ok. Jag godkänner nya trådstarter. Men kan man inte få ansöka om att ha en tråd rullande? Sådana där människor träffas och pratar kontinuerligt? Kunde de inte stängas efter en månad när ingen har sagt något istället.

*utnämner mig till förste-effellare*
    *Tar över effell och ändrar på allt*
    *blir anmäld och satt i fängelse*
Svar på tråden dårt asöires setuG