Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Bugaboo BEE tråden

Vi har oxå en Bee Har precis satt fast åkpåsen. den är så mysig och perfekt vindskydd.

• Stargirl

Jag trodde att ngn snott våran Bee från dagis i fredags...fick panik. Sen kom jag på att vi inte haft med den på morgonen... hahahhaha Bee låg och sov i bilen *asg*

• Stargirl
    bara lilla jag skrev 2008-10-14 09:42:29 följande:
    ingen som har nåt bra tips för regnskyddet? Jag testa igen haha :D
    Vad har hänt med regnskyddet?
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    bara lilla jag skrev 2008-10-14 09:53:49 följande:
    nej det är inget som har hänt men jhag vet inte hur jag ska förvara det bara när jag är ute och går :Ddet är ju ganska stort så just nu ligger det bara i varukorgen.. hur har ni gjort med era regnskydd?
    Ligger i varukorgen Var sma man annars förvara ett regnskydd *s*
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Tullemi skrev 2008-10-14 10:04:31 följande:
    Jag har inte ens packat upp regnskyddet än. Det verkar så bökigt att använda och (ficka jag vet nu då) förvara .
    Inte alls bökigt att använda. Bästa regnskyddet tycker jag. Smidigt och sitter som en smäck!
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Storm07 skrev 2008-10-14 10:24:24 följande:
    Jag har alltid mitt regnskydd nedknölat i en 3-liters platspåse, då tar det inte upp hela varukorgen i alla fall. Det är väl inte en så snygg lösning, men det funkar. Det optimala vore om jag hade en snygg lite påse att få ner det i. Kanske kan man sy en liten påse av vaxduk? Nu får jag idéer....
    Ja smart.....kanske ngt att pyssla med
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    branca skrev 2008-10-16 14:26:11 följande:
    Halloj!Jag är ingen Bee-ägare än, men kommer nog snart snart att bli :)Tänkte höra om någon har använt den till nyfödda också?? Den är ju från nyfödd, men jag vet inte om den är för instabil kanske?!?! Snälla säg att den funkar bra, för jag vill så gärna ha en! Och så passar den i vår lilla lilla lilla bil ;)Blivande mamma 09
    Den är ju testad o godkänd från nyfödd. Har sett flera med spädisar i Bee på stan ser mysigt och ombonat ut med en babynest eller en mjuklift funkar ju oxå.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl

angebell> man sparar inget pa det.

*~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Caeruleus skrev 2008-10-20 10:10:50 följande:
    Den har jag inge vidare koll på. Saknar inte den varukorg?
    Ja Zapp har varken varukorg eller liggläge samt att den är bara framvänd. Vi hade en ett tag till sonen som då var runt 2 år men den var för enkel och han kunde inte sova i vagnen alls.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Tullemi skrev 2008-10-21 20:18:40 följande:
    Tänkte på en sak idag. Vi fäller aldrig ihop vår Bee eftersom den ligger i bagaget på vår combi hela tiden. Vi bara lägger in den uppfälld. Kan det vara en nackdel? Tänkte på om den mår bra av ihopfällningar då och då. Vad tror ni?
    Nejdå, det tror jag inte spelar roll.
    *~Bugaboo RULES~*
Svar på tråden Bugaboo BEE tråden