Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Bugaboo BEE tråden

straw2008 skrev 2008-12-02 10:27:15 följande:
    Fins det reservdelar till bee? Nya hjul o så...?
    Jadå. Alla återförsäljare kan beställa reservdelar om det behövs.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    straw2008 skrev 2008-12-02 10:42:29 följande:
    Galet dyra delar!! framhjul 315kr/styckbakhjul 220/stsuflett 390stol 630stol klädsel 525
    Fast delarna måste ju vara dyrare än att köpa hela vagnen. Annars skulle ju folk köpa delar o bygga sin egen vagn.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Liinda83 skrev 2008-12-04 00:19:10 följande:
    Är det ngn som har en bild på bee med babynest i??
    Nej men det finns på YOU TUBE bilder på folk som kör sin bebbe med babynest.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl

Dottern i sin sprillans Bee för ett år sen
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    mrs pollock skrev 2008-12-04 13:48:47 följande:
    Svar på #365Ett tips om ni är sugna på en bee och bor i stockholmstrakten är att kolla på growinlife på Blekingegatan. Där har de konkursutförsäljning så jag kunde köpa min vagn och babynest med 20% rabatt för 3 dar sen, och jag vet att de hade minst en blå bee kvar i affären då.
    Aaaaah bra tips....nu har jag redan en men ändå.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Wilma77 skrev 2008-12-05 13:35:32 följande:
    vet ni om man kan reklamera vagnen hos någon annan än den man köpt den hos? Jag har flyttat utomlands..
    Ja vid flytt så kan man det. Ha med dig orginal kvittot dock vet av erfarenhet att det hjälper.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    daniels baby skrev 2008-12-05 15:20:41 följande:
    akut hjälp!! behöver se en bee eller nån annan bugga med en 7am åkpåse i innan jag beställer den=)!blev lite osäker på hur det kommer se ut!!
    stl M ska se fin ut i både Bee och Cam.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    medow skrev 2008-12-08 14:40:53 följande:
    Hur stor är chansen att hitta någon som vill byta en uj mot en bee ??Uj är en 08a.Är blocket bäst då eller ??OBS INGEN SÄLJES KÖPES osv osv anons !!!!!!
    Ja testa Blocket, den har ju störst genomslag. Alt sälja din UJ och köpa en Bee. 
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Moa38 skrev 2008-12-09 14:26:01 följande:
    glömde säga att jag har en maxi cosi
    Ja finns till Maxi cosi.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Litenfyra skrev 2008-12-11 09:45:59 följande:
    jag älskar min Bee iaf!! Fast det kanske beror på att jag hade en kronan duovagn innan och den var hemsk! När jag skulle byta till sittdelen (när lillen var 4-5mån) fick jag nog och sålde den. Ville ha en liten smidig vagn som var lätt att få in i bilen, som man kunde ha vänd mot sig och helt liggläge så det blev en bee..hade jag vetat bättre hade jag nog köpt en cam, men det blev lite för dyrt just då...
    Vi hade oxå en Kronan *s* den användes bara som sov vagn på baksidan. Tung som BLY....men jag köpte den för att sova i då vi hade Cameleon som vardagsvagn och ville inte slita på de genom att ha den på baksidan i sol och regn.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl

2 åring i Bee

10 månaders bebis i en Bee.

Samma Bee men olika sufletter Just nu har vi en rosa suflett *s*
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    straw2008 skrev 2008-12-11 11:41:36 följande:
    Åh vad fnt, men vart är vingarna på sista bilden ? kan man ta bort dem ?
    Under åkpåsen på ngt sätt.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    s v e a skrev 2008-12-11 23:47:42 följande:
    hej alla,jag svarade på en aslång internetundersökning igår från bugaboo om just been. i slutet så stod det att man skulle få en bugaboo pryl, och jag har målat upp en åkpåse eller likvärdigt i huvudet, men det kommer väl en penna som det står bugaboo på.. hahajag vill klicka in länken här, men iom att jag redan gjort undersökningen kommer jag inte in på sidan längre.Har ni också fått info om detta? jag fick det på min email som står på garantikortet.
    Hoppas det är ngt tillbehör varför fick jag inget mail...har ju oxå fyllt i garantikortet *grrr*
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl

Finns det en ny tråd?

*~Bugaboo RULES~*
Svar på tråden Bugaboo BEE tråden