Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Bugaboo BEE tråden

Stormis skrev 2008-11-03 13:41:34 följande:
    Precis, de ser likadana ut, men det gååår inte att få loss dem. Har försökt flera gånger och de övre lossas plättlätt!
    De nedre kan inte tas bort. Bara de övre.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Stormis skrev 2008-11-03 14:53:14 följande:
    Då är det inte konstigt att jag inte fått loss dem. Men konstigt att andra lyckats .
    De ska inte tas ut enligt Bugaboo. Jag kan inte få loss dem ens med våld.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    chickenpox skrev 2008-11-04 15:03:01 följande:
    Det är ett företag som ska börja göra suffletter till Bee dyrt dock 1500 gissa hon på men då fick man  lite mer grejer. Kommer inte ihåg va dom heter men dom skulle mejla mig och kan då återkomma om ni inte redan hittat dom eller nån annan redan
    Heter dom inte Krokofant lr liknande?
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    straw2008 skrev 2008-11-11 22:20:06 följande:
    Ok men köper man en vanlig sullky som bara kostar runt 1000 kr så är ju det det enda man förlorat, en beg bee får man ju för 3000 så då har väl oftast säljaren förlorat minst 2 000 (o har ingen vagn kvar till skillnad från den som köpte billigare sullky) Bara en reflektion :O)
    Fast under tiden man använder en Bee så får man ut så mycket mer än med en skräp sulky som inte är kul att köra, sitta i och så är de fula (generellt)
    straw2008 skrev 2008-11-11 22:06:56 följande:
    Tycker det är många som säljer näst intill nya bee, på blocket o så. Verkar vara många som köper o sen ågrat sig ? Varför.. ? Dålig kvalisort? dålig passform.. eller varför ?

Man har kanske velat ha en Bee sista vagntiden eller så har man köpt en att ha med på semestern. Vi har haft våran sedan dec 2007 och trivs med våran vagn.

Det säljs generellt massor av nästan nya vagnar på Blocket. Jag har sålt mina nästan nya vagnar då jag tröttnat snabbt. Innan jag började med Bugaboo vill säga.

*~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Achim skrev 2008-11-12 22:05:59 följande:
    tack för ditt svar elinShoppas det kommer gå bra för mig med, ska tvätta åkpåsen med.
    Åkpåsen, tvätta i 30 grader. Jag har alltid kört i handtvättprogram för säkerhets skull. Vet ej om det behövs dock.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    bara lilla jag skrev 2008-11-13 15:17:19 följande:
    hmm någon som vet om man kan inpregnera åkpåsen på något vis?? För jag tänkte sen i vinter om det börjar snöa en lite stund om man kan inpregnera åkpåsen så den står emot lite snö eller om man måste köra på regnskyddet hela tiden
    Den är vattenavsiande, men jag brukar ha på regnskyddet om det snöar då det snöar ju in i vagnen väldigt lätt.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    V hjärtar J skrev 2008-11-13 17:44:42 följande:
    Hmm ser att någon inte blivit rekommenderad att åka rulltrappa med Bee ! Så om jag köper en Bee ska jag inte åka rulltrappa med den ?
    Man ska inte åka rulltrappa med ngn vagn. Därför finns det en bild av en vagn som är överkryssad. Vagnarna generellt är inte anpassade efter alla de olika slags rulltrappor som finns i världen.
    Det finns de som har fastnat med gummit i hjulet i rulltrappans kugghjul så att gummit på gjulet har åkt på sniskan. Det kan man själv åtgärda genom att med ex en nykel peta tillbaka gummit.
    Detta har inte hänt mig dock och åker alltid rulltrappa med min Bee. Men när jag klivet av och på försöker jag tänka på att gå över snabbt.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    V hjärtar J skrev 2008-11-13 18:24:30 följande:
    Men alla Rulltrappor har inte överkryssat över att man inte ska åka med barnvagn .
    Men det är lagen generellt. Man ska inte åka rulltrappa med vagn. Även om skylten inte finns där så är det så det är.
    Så om du har ex tappar vagnen i en rulltrappa så är det på ditt eget ansvar. Samma gäller barn. De ska inte åka själva i en rulltrappa.
    Alla vagnmärken friskriver både vanliga trappor och rulltrappor i sina manualer. Om rulltrappan skadar din vagn eller om du tappar din vagn i en rulltrappa så är det varken vagntillvekarens eller butikens (där rulltrappan finns) ansvar utan användarens.

Sådana friskrivningar måste finnas då yttre saker kan skada din vagn och vagntillverkare kan inte anpassa sina vagnar till olika rulltrappor.

Trust me jag jobbar med just sånt
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl

Dottern i sin Dark khaki Bee. Ska byta suflett med en kompis som har en rosa så nu ska jag säga bye bye till den fina sufletten i Khaki....men ser fram emot en rosa *s*
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl

Nu har min Bee en rosa suflett SÅ FIN..... men nu passar inte min röda åkpåse....kompisen vill köpa den så kanske ska jag köpa en svart lr rosa.
    Fast röd/rosa är ju rätt fint iofs...eller??

*~Bugaboo RULES~*
Svar på tråden Bugaboo BEE tråden