Bugaboo BEE tråden
Vi har haft våran Bee sedan ett år tillbaka och ÄLSKAR den.
Jag är iofs ett Bugaboo fan *s*
Jag är iofs ett Bugaboo fan *s*
Det är inte garantikortet som spelar roll utan kvittot i butiken. Så länge kvittot inte har ngt namn så gäller garantin dig oxå. Men glöm inte att be om kvittot.
Jag skulle inte köpa en Bee som har defekter om jag inte får ett kvitto utan namn.
Jag tror inte man kan skruva i chassit. Har den framför mig och tror inte man kan göra det.
Så jag skulle köpa en beggad Bee om jag fick kvittot och den inte hade ngt namn på ![]()
Lycka till....tycker att Cam och Bee är perfekta ihop. Idag behövdes Cameleon då det är så mycket snö....vände de stora hjulen fram och körde i jättesnöhögar. Bee hade inte funkat tror jag.
Ja så gör vi alltid. Lås de små hjulen det är enklare att köra så. När du kör ska du inte luta hela vagnens tyngd på de små hjulen utan vända vagnen genom att lyfta de små och låta vagnens tyngd vila på de stora hjulen.....svårt att fatta kanske *s*
Vi hade vinterhjulen förra året men sålde dem. Vi behöver dem alltså inte.
daniels baby : Har aldrig tänkt på men jag fäller inte ihop min Bee så den hamar i marken/golvet. Har lärt mig ett annat sätt att göra på. Ska försöka filma och visa vid ngt tillfälle. Så mycket smidigare och lättare.
Man drar upp plupparna som man ska. Men ist för att trycka ner den i golvet så trycker man lixom ner handtaget och luta vagnen mor de främre hjulen....äsch, går inte att förklara. ![]()