Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Bugaboo BEE tråden

Tullemi skrev 2008-10-26 10:47:54 följande:
    Jag är nog lite petig men det var inte snyggt med Bugaboo-märket på åkpåsen när den låg i Chiccon. Det blev...fel på nåt sätt.....Petig? Eller så var det Chicco-märket som det var fel på, hihi. Gillad inte att kombinationen alls.
    Hahahha..... såg en Briovagn med en Bugga åkpåse i Solna C härmodagen. Det såg super skumt ut. Undras om ägaren köpt en Bugga påse för hon gillade färgen eller om hon oxå hade en Bugga hemma.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    loveliva skrev 2008-10-26 15:11:59 följande:
    Jag har min buggapåse i Emmaljunga city cross Sålde cammen men behöll åkpåsen då den sitter super i emmaljungan
    Det är säkert toppen! Men man är inte van att se Bugga påse på en annan vagn.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    straw2008 skrev 2008-10-28 21:33:00 följande:
    Hallå, Om man får tag i ett chassi är det då någon som vet om man kan köpa de andra delarna lösa? typ varukorg o själva "stolen"?
    Jag tror att sittdelen och sufletten är det dyra. Men kolla med ex kidzshop.se de brukar beställa hem reservdelar utan några sura miner.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    straw2008 skrev 2008-10-29 11:01:40 följande:
    Tack för alla svar, det gällde BEE och jag har nu ställt frågan till kidzshop.seVerkar som arr många får nya chassin för det gamla strular, sen säljer de det gamla billigt... hrm jag återkommer med det svar ajg får så får alla veta :O)
    På Bee? Har inte sett ett enda chassi till salu från Bee vagnen.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    straw2008 skrev 2008-10-29 11:32:57 följande:
    Jag har sett flera ? Hur som helst, vad ska man med ett chassi till omman inte kan köpa resten :O)
    Kan det inte vara samma chassi som varit uppe flera ggr pga att ingen köpt den? Jag skulle inte börja bygga ngt med ett defekt chassi. Så stora pengar handlar det inte om att köpa en Bee. (enligt mig)
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    straw2008 skrev 2008-10-29 11:44:15 följande:
    Enligt mig är 9000 (vår nya cameleon) + 5000 (en ny bee) väldigt mkt pengar för barnvagn.Men vi har väl alla olika ekonomi...
    Ja alltså tycker du att det är värt det och resterande delarna inte är dyra så blir det ju billigare för en Bee. Men undras om det blir så mycket billigare än att köpa en begagnad Bee ist som inte är defekt. På tradera finns nu en ute för 3000 i utrop.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    straw2008 skrev 2008-10-29 11:52:47 följande:
    Stämmer säkert, priset blir säkert detsamma! Jag var mest nyfiken på om det ens fanns reservdelar. Tack för tipset ang been, min man skulle nog undra vad som gått fel på mig om jag köpte den ty han tycker att vår nyfödda är tillräckligt bortskämd då han fått saker för säkert 45 000 sen han kom till världen :O) Men det tycker inte mamma !!
    Jadå reservdelar finns att köpa/beställa hos alla återförsäljare. Men det är ju leveranstid på dem.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Tullemi skrev 2008-10-30 16:39:38 följande:
    Igår vände vi sitsen på Bee´n så den blev framåtvänd. Säkerligen jättekul för lillan, men jag saknade genast den stora öppningen till varukorgen *snopen värre*. Nu får man ju knööö ner grejerna *snyft*. Jag får köpa en SaddleBag istället....eller oxå....
    Du lyfter lätt på sittdelen och lägger ner grejer i varukorgen. Även med barnet i sitsen går det bra.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Tullemi skrev 2008-10-30 18:03:58 följande:
    Även när Milea sitter i vagnen??? Jamen det ska jag prova . Tack!!
    Jag lyfter på sittdelen medans dottern sitter i vagnen om jag vill peta ner ngt stort i varukorgen. Inte hela förstås men ofta behövs det bara litegrann.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    dekorator skrev 2008-10-31 08:58:53 följande:
    hej!ska köpa en bee imorn, längtar!!! en fråga, vi har en trappa som jag måste uppför i porten. hur funkar det med beens små hjul?? funkar elodies åkpåse i been eller måste jag köpa en bugga?tacksam för svar!!!
    Ett par steg går finemang det gör vi varje dag hemma hos oss. Då hjulen är små så tyckte jag att 12 trappor var rätt mycket häromdagen. Inga problem dock.
    *~Bugaboo RULES~*
Svar på tråden Bugaboo BEE tråden