• Lillevida

VARNING för +25 nr!!!

Om ni får samtal på er mobil, från telenr som börjar på +25, SVARA INTE!! Så fort ni svarar kostar de 160:-

Nån har kommit på att de går att tjäna pengar på detta.

Hoppas att FL, tillåter denna varning!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-10 20:18
    Såg nu, att de redan låg en liknande tråd ute.. Sorry
  • Svar på tråden VARNING för +25 nr!!!
  • vill bli mamma 2009

Kira, vad har du då för konstigt abbonnemang??? Vad jag vet är det helt omöjligt. Jag tror att du har rört ihop det. Gå in på din operatörs hemsida och läs, så ska du se att du inte betalar för att svara i telefon.

• Kira1982

vill bli mamma 2009 skrev 2008-10-12 21:30:04 följande:

Kira, vad har du då för konstigt abbonnemang??? Vad jag vet är det helt omöjligt. Jag tror att du har rört ihop det. Gå in på din operatörs hemsida och läs, så ska du se att du inte betalar för att svara i telefon.
    telenor och telia.
  • Kira1982

vill bli mamma 2009 skrev 2008-10-12 21:30:04 följande:

och jo, det är så.
  • vill bli mamma 2009

Jag har jobbat på Telias fakturaavdelning och vet att det inte funkar så. Skulle kunna sätta hela min månadslön på det.

• vill bli mamma 2009

En anledning att det ej kan kosta att ta emot samtal är att: tänk om man väljer att ej ha nummerpresentation i sin mobil? då kan man omöjligt se om det är ett utländskt nr, eller hur?

• vill bli mamma 2009

Visa en prislista där det står att du betalar för att ta emot samtal i sverige.
    Jag blir arg när man påstår en sak som helt klart är osann, du lurar ju en massa folk och gör dem oroliga.

• Kira1982

jag har telenor och telia och på båda har ajg fått betala när folk ringt till mig från utlandet.

• Kira1982

kul att du jobbar på telia. i vilken stad?

• vill bli mamma 2009

Nu börjar jag undra om du är lite korkad??? Alla vet att det inte kostar. Ring telia eller telenor så får du se.

Varför tror du att du har betalat? Vad stod det på fakturan?

• Kira1982

vill bli mamma 2009 skrev 2008-10-12 21:42:19 följande:

Nu börjar jag undra om du är lite korkad??? Alla vet att det inte kostar. Ring telia eller telenor så får du se.Varför tror du att du har betalat? Vad stod det på fakturan?
    "alla vet att det inte kostar" ? jag ahr betalat minutavgift när folk ringt från utlandet. spelar roll vad du säger, stpr ju svart på vitt på mina fakturor.
Svar på tråden VARNING för +25 nr!!!