• Lillevida

VARNING för +25 nr!!!

Om ni får samtal på er mobil, från telenr som börjar på +25, SVARA INTE!! Så fort ni svarar kostar de 160:-

Nån har kommit på att de går att tjäna pengar på detta.

Hoppas att FL, tillåter denna varning!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-10 20:18
    Såg nu, att de redan låg en liknande tråd ute.. Sorry
  • Svar på tråden VARNING för +25 nr!!!
  • Kira1982
    sofanda skrev 2008-10-12 22:17:38 följande:
    Ja, det vet jag, men jag menar de samtal några fått betala från släktingar som ringt från utlandet.Det låter inte skoj att man ska vara nervös för att någon kan tjäna massa pengar om jag råkar svara, eller om mobilsvar hinner gå igång....
    nä det är vanliga samtal
  • sofanda
    Kira1982 skrev 2008-10-12 22:18:06 följande:
    nä det är vanliga samtal
    ok!

Står det någon info om det på hemsidorna hos de olika teloperatörerna? Eller kom det som en "rolig" överraskning på fakturan?
    Mina barn är mitt allt!
  • Kira1982
    sofanda skrev 2008-10-12 22:19:14 följande:
    ok!Står det någon info om det på hemsidorna hos de olika teloperatörerna? Eller kom det som en "rolig" överraskning på fakturan?
    jag har inte hittat någon info.
  • Glass

Finns dt ingen sån information så hade jag vägrat att betala det helt enkelt.

Jag har ingen sidfot...
  • Lillevida

Ja, hag tycker oxå ni borde kolla upp de. Låter väldigt konstigt. Jag har oxå Telenor, o blivit uppringd från utlandet, o jag har inte betalat. Har till o med haft kontantkort som varit tomt när jag blivit uppringd från utlandet. Hur går de ihop då??

• vill bli mamma 2009

Det är helt fel. Man betalar aldrig när man blir uppringd, om man inte är utomlands. Jag är 100% säker. De som säger annat har snurrat till det för sig.

• Kira1982

vill bli mamma 2009 skrev 2008-10-13 21:44:44 följande:

Det är helt fel. Man betalar aldrig när man blir uppringd, om man inte är utomlands. Jag är 100% säker. De som säger annat har snurrat till det för sig.
    konstigt att jag blivit det och många andra
  • Glass
    Kira1982 skrev 2008-10-14 10:21:07 följande:
    vill bli mamma 2009 skrev 2008-10-13 21:44:44 följande: konstigt att jag blivit det och många andra
    Mer konstigt att ni går med på att betala det isåfll eftersom det inte är tillåtet än.
    Jag har ingen sidfot...
  • Vasen

Det låter väldigt konstigt att ni får betala för att ni blir uppringda. Har telenor och jag blir uppringd från Danmark dagligen, har aldrig fått betala inkommande samtal.

• Kira1982
    Glass skrev 2008-10-14 10:23:36 följande:
    Mer konstigt att ni går med på att betala det isåfll eftersom det inte är tillåtet än.
    varför skulle det inte vara tillåtet? det är ju inte gratis att ringa, varken från utlandet eller från sverige.
Svar på tråden VARNING för +25 nr!!!