Inlägg från: MissHellen |Visa alla inlägg
  • MissHellen

Augustibebisar 2008

Lina: Haha, Han är ju mycket större än Elton När är Sam född då? Vilket datum?

Snart: Nu ska jag oxå kika

• MissHellen

Moi Mokulat skrev 2008-11-11 16:09:39 följande:

Misshellen: Min gubbe får ta Wille en natt i veckan. Ofta natten mellan lördag å söndag. Men jag vaknar ju alltid och får hjälpa till. Någon som testar Lidls blöjor?Jag tycker faktiskt att de är bra.
    Haha, här är de jag som tar alla nätter, helger eller inte.. Men men, jag överlever
  • MissHellen

Snart: Mellersta pojken din är så OTROLIGT söt Jag håller på o försöker få R o gå med på att Elton ska ha långt hår han oxå Men de går inge vidare.. Älskar när små pojkar har långt hår! Så sött

Självklart är alla dina barn söta

• MissHellen

Moi Mokulat skrev 2008-11-11 16:17:18 följande:

MH: jag orkar inte det. Wille skriker varje kväll/natt. Jag klara inte de. Blir helt kaos i hjärnan
    Egentligen inte jag häller.. Men jag kan ju inte låta E grina tills R vaknar häller.. Men så fort jag slutat amma så ofta på nätterna ska R få ge igen lite han oxå
  • MissHellen

Lina S skrev 2008-11-11 16:31:43 följande:

Miss H -  Sam lyssnade på sin mamma och kom 080808 VT - det ska jag laga någon dag. Brukar du ha ris eller något till eller äter du den som den är?
    Ooo, de blev en 080808 De ville jag oxå ha Eller egentligen inte, för då hade kag dött haha
  • MissHellen

Nu är de 3 bajsblöjan jag byter, ändå kom de mer Haha

• MissHellen

snart: min lillebror hade långt hår när han var liten, alla trodde han oxå var en tjej När mamma klippte han, hon passa på när jag inte var hemma, så grina jag haha!

Men jag ska göra allt för att R ska ge me´d sej

• MissHellen

Mareldsbarn: Vi tänker oxå vänta så länge som möjligt med sött!

• MissHellen

Vilda Tiger skrev 2008-11-11 22:00:30 följande:

Jag har inte inställningen att Lyckeli ska vänta så länge som möjligt med sött, men jag vill däremot att hon ska få smaka de mindre söta sakerna först, så hon vänjer sig vid att det är gott med. Sedan tycker jag de ska få dessert efter maten, och då funkar ju en fruktpure. Men först lite potäter och morötter, som sagt.
    JA, de är så vi tänkt med. självklart ska Elton ha puré
  • MissHellen

Hallon: Ja, de ska vi nog göra. R tycker att de är "jobbig" att prata om de, så jag måste försöka smyga in de haha! Men de skulle kännas mycket bättre när vi har fått de gjort, för man vet aldrig..

Svar på tråden Augustibebisar 2008