Augustibebisar 2008
Jag har inte varit i från Elton alls, inte änns en halvtimme.. De känns på nu, fakstist! Ni får inte tror att de är jobbigt att ha Elton, men jag känner att jag skulle vilja vara utan ansvar helt, bara för en timme kanske..
Elton tar flaskan hur bra som hällst, så de är egentligen inget problem, utan de är nog jag som är problemet!
Nu snuttar Elton som bara den, precis som SUSS, så skriker han som en galnin gom jag ger han tutten på natten! De funkar inte alls.. Dagarna går de sådär med tutten, han har fortfarande inte fattat sugteckniken, den åker ut HELA tiden!
Så i natt han varken han eller jag sovit vidare bra..
Så nu har vi/jag bestämt oss för att testa med ersättning, för att verkligen se att min mjölk inte är för tunn på kvällarna! Han kanske tillomed sover bättre?
Jag som egentligen ville helamma så länge som möjligt, men vi måste ju må så bra som möjligt, alla tre! Känns lite tråkigt ändå, känns som att jag (min mjölk) inte duger :/
Dock vet jag ju att han går upp som han ska, så de kan ju inte vara fel på mjölken på dagen. Utan den kanske är bara tunn på kvällarna.. Äch, nu vart de bara svammel!