Inlägg från: MissHellen |Visa alla inlägg
  • MissHellen

Augustibebisar 2008

Haha, 45 minuter sov han gott. Sedan vakna han med världens rap! Nu har han fått nyblöja o nu äter han mat hos pappa 60ersättning + 60bröstmjölk, återstår o se hur de går.. Har verkligen inte höga förhoppningar nu, typiskt!

• MissHellen
    jeng skrev 2008-11-21 23:22:55 följande:
    missh, skitbra början ju, även om han vaknade igen! jag menar, att ni får 45 minuter tyst och lugn, utan att ni behövt spendera flera timmar på att natta honom, det är ju jättemycket värt!!! jag har levt länge på att ted vaknar, äter, somnar utan att tjaffsa! för då klarar man sig ok även när han vill äta varannan timma om natten! och det där med att blanda mjölk o ersättning verkar ju ha funkat bra också!
    Ja, de var helt underbart

Nu sover han hos pappa, ska slänga han i vagnen sedan ska vi slänga oss själva i sängen oxå

Som sagt, en bra början!
  • MissHellen

Carina: GRATTIS

Ersättningen o sovningen gick väl sisådär.. Han sov ju först 45min på de ha åt först, vakna o rapa, fick ny blöja o åt igen, somna hos pappa men vakna när vi la ner han. Då var kl 24.. Han fick bröstet o somna som en stock!
    Han har inte snuttat alls i natt. DOck har han ÄTIT, somnat, ÄTIT, somnat, ÄTIT, somnat.. Så jätte mycke bättre sömn blev de inte! Men hällre att han äter o somnar än att han snuttar heeeela natten!

Vi frå väl se om kvällen blir bättre Men jag är skit nervös att han ska bli hård i magen!

• MissHellen
    Angeluzia skrev 2008-11-22 00:58:57 följande:
    min eller?+ =) Alltså jag måste ju fråga hur mycket era väger nu? och när dom är född??
    Välkommen

Elton är född 080729, en dag förtidigt 3765g 0 51cm lång!
  • MissHellen

Vilda Tiger skrev 2008-11-22 09:15:51 följande:

MissHJag tror inte att han blir hård i magen av lite ersättning. Och nog kommer han att bajsa ändå, lite hård i magen är inte hela världen.
    Jag hoppas de
  • MissHellen

Elton vägde sist, på 3månaderskontrollen (som snart är en månad sedan), 7140g o 63½cm lång Han är en riktig tjockis Gos veck!

Är de första barnet för dej, Angeluzia?

• MissHellen

Lilla: Sådär, de tär på krafterna o inte få sova! Men på dagarna känns allt bättre än på kvällarna, de är ju då Elton har sin period..
    Men i går tog han ersättning blandat med bröstmjölk, dock sov han i 45 min på de bara Men de är en början!

Tackar som frågar Glad jag blir!

• MissHellen

Jucea: Kul o höra att de gick bra

Vi var ju oxå inne på o köpa en ny bilstol, då remmarna var för korta då Elton satt i overollen!
    Men vi var på barnenshus o skulle kika på en ny, en som vi har nu, en fast bas i bilen som man bara klickar i. Fast för större då. Men de fanns inte! Utan då blev de en fast stol i bilen i stället, vilket vi inte vill ha då Elton alltid somnar i bilen.
    Men då plockade hon ur alla skydd under rumpan på han, då satt han HUR BRA som hällst Bälterna passa o han satt som en kung! Så vi slapp byta Kändes super bra! Dock har vi en Graco

VT: Jag hoppas o ber att de är en fas som Elton är i! Den har ju hållt ganska länge (men Lina sa väl att den kunde hålla i 6 veckor?!) så jag hoppas de är över snart Jag orkar bara inge mer!

Jobbit för er alla tre Håller alla tummar o får för eran skulle

• MissHellen

Elton ligger nu o kikar på Vänner haha! I mellan åt så snurrar han ett varv!
    Han har snurrat från mage till rygg nu i dag Först gången! Han var ju tidig med rygg till mage, men de tog lite längre tid för att komma från mage till rygg Han är så söt! MissHelene.bilddagboken.se/p/dayview.html&t=1227481201&id=299102878

Jag hoppas o ber verkligen att Elton är inne i en fas! Jag vill sova snart, iaf 3-4 timmar i sträck!

• MissHellen

Vilda Tiger skrev 2008-11-25 18:04:49 följande:

Det är cancer. Elakartad.
    Nää Hua!

Jag har tänkt på er heeeela dagen! Hållt tummarna för att allt ska gå bra. Hoppas verkligen dom får bort allt nu!!!
    Blir de operation i morron?

Jag vet inte änns vad jag ska skriva..
Svar på tråden Augustibebisar 2008