Inlägg från: MissHellen |Visa alla inlägg
  • MissHellen

Tack så himla mycket för alla fina o peppande kommentarer! Dom betyder mycket ska ni veta. Tack för att ni bryr er!

KaOl: Elton är mycket bättre nu med snuttandet på nätterna, de är bara ibland han gör de nu faktist, men dock för ofta för att jag ska känna mej ut vilad.. Egentligen är jag inte så trött eller jag är nog de men jag visar de på andra sätt än att jag måste sova.. De går ut över R o jag är lätt irriterad! Men de är väl inte så konstigt om man inte fått sova en ända bra natt på 3½ månad..
    Men i morron ska jag få sovmorron, R sa de i dag I morron tar jag Elton o du sover ut! Han är så himla go, han förstår verkligen hur dåligt jag mår!
    Elton somnar jätte bra, oftast iaf, i vagnen om vi är ute o går, men vem orkar gå ut o gå hela dagarna då? :/ I dag har vi iaf varit ute på 2 promenader, en lite längre (1½ timme ungefär).

Mareldsbarn: Ja, men Elton har haft svårt o somna ända sedan han föddes.. Men nu har de blivit värre sista tiden!
    Egen tid? Du, min egen tid är typ i när jag stressar o duscha.. Jag har inte varit i från Elton (ut ur samma hus) mer än en halvtimme kanske. Om änns de! Jag tror att de är de jag känner nu, att jag är så bunden till han..
    R tar jätte bra hand om Elton, vilket jag är jätte glad för! O vi pratar varje dag om allt, speciellt hur jag mår. Han lyssnar så himla bra o få mej verkligen att bli på bättre humör!

VT: Tack! Orden värmde ända in i hjärtat! Dock är de svårt o ta åt sej de just nu, för de känns inte så..

Nu sitter R o försöker få Elton o sova, han kom hem tidigare från jobbe ikväll (han jobbar eftermiddag o 4 veckor nu, nu precis när Elton är som värst i sin "period")

Men i morron ska jag få sova ut iaf Försöker tänka positivt, men de är svårt just nu..

Tack så himla mycket iaf

• MissHellen

I dag fyller jag år, hela 21 år Hua, åldersnojja redan! Hur ska de bli vid 30?

Vi har precis varit ut på en snabb prommis, var på bageriet o köpte frukost o tårta Så nu ska vi fira mej lite innan R ska på jobbet. Han jobbar kväll nu :/ Tråkigt!
    Min familj kommer på söndag o firar mej, alla jobba i dag

Kaol: Blev ingen sovmorron, inte de att jag inte fick de. Utan jag låg kvar i sängen, kunde bara inte somna. Men jag kika på tv i lugn o ro Super mysigt!
    Dessutom kom R hem tidigt i går från jobbet, så han natta Elton, två gånger.. Han är för go

Ha en underbar dag nu alla!

• MissHellen
    KaOl skrev 2008-11-13 11:18:14 följande:
    vt: johodå - här i malmö kommer regnet ALLTID från sidan miss h: grattis på födelsedagen, hoppas du får en riktigt bra dag. stor kram (hihi tänk då vilken nojja jag ska ha som börjar närma mig 40... äsch, man är väl inte äldre än man känner sig försöker jag intala mig hahaha=)
    Tack tack Haha, precis! Man är ju inte de Dock känner jag mej tooooooooook gammal
  • MissHellen
    jeng skrev 2008-11-13 12:03:47 följande:
    missh, supergrattis! fan du får ju en annan att känna sig som en gammal kärring! gud jag har alltid velat vara en ung mamma, och nu så lyckades jag till och med bli äldre än min mamma var när hon fick mig hahaha!! här blir vi ju 30 båda två nästa år, vi får väl se om det blir total depression i det här hushållet!!
    Tack tack!

Haha, jag ser mej INTE som en ung mamma Jag har ju velat haft bar sedan jag träffa R, då var jag 16
    Ja, R har lite nojja han med. Han fyllde ju 35 nu i år han

Både min mormor o mamma var 19 när dom fick barn, så jag bröt trenden o var 20 haha!
  • MissHellen
    lille08 skrev 2008-11-13 12:30:12 följande:
    MissH: Grattis på födelsedagen!!! Åldersnoja... hihi, jag har ju passerat 30, men ännu har ingen åldersnoja dykt upp. Känner mig inte så gammal och jag tycker att jag har hunnit med rätt mycket i mitt liv. Men nojjan kanske kommer sen vid 40...
    Tack

Men som sagt, man är inte älder än vad man gör sej!
  • MissHellen

Vilda Tiger skrev 2008-11-13 13:42:12 följande:

MissHSTOOOOOOT GRATTISKRAM!! Hoho, rena ungdomen, ju! Jag tycker JAG är skitung, som är... *tänker* 27!
    Jucea
    Gud va skönt att du mår så bra! Synd att Silas inte kommer hem, bara.
    Tack tack
  • MissHellen

Saliva123: Men, så känner jag oxå för våra katter Känns jätte jobbigt att dom inte får den uppmärksamhet dom ska ha o är vana vid.. Ända jag gör är att jag tycker dom är ivägen.. Fy, jag har super dåligt samvete för de!

Mareldsbarn: Tack tack

Carina: Va kul

• MissHellen

Nu är elektriken här (R´s bror ) han håller på koppla in lampor till våran nygjorda ramp i taket o en lampa till ena köksfönstret Dessutom hade R köpt list påväg till jobbet, så de kanske blir klart innan söndag ändå (då kommer familjen o firar mej) Woho!
    Köksluckorna står hemma oxå Woho igen! Dock passar inte gångjärnen, så R skulle trixa till de.. Hoppas vi får dit dom innan söndag

Elton somna precis! Woho ännu en gång till! Han som inte bruka somna nu, utan somnar när pappa R kommer hem. Jag känner mej så himla stolt över mej själv just nu Humöret o självförtroendet är på topp just nu! Dock sover han ju inte för natten, men då är han iaf inte lika gnällig när han är vaken i kväll

Jag ska kika lite på tv innan jag ger Marcus (R´s bror) kaffe när han är klar

Vad har alla andra för sej i kväll då?

• MissHellen

Haha, nu var inte självförtroendet på topp längre! Han vakna nu, sov kanske 10 min.. Hua

Svar på tråden Augustibebisar 2008