Inlägg från: MissHellen |Visa alla inlägg
  • MissHellen

Augustibebisar 2008

Lina: Nää, de har vi inte testat än..
    Jasså? När jag han upp då? Elton somnar ju inte häller förrän 23:30..

Snart: Jag har gjort de förut, men då säger "alla" (jag är väldigt lärrpåverkad nrä de gäller sånt) tänk om han är hungrig o inte får nog, ersättning blir dom ju mättare på..
    Men nu ska jag börja i morron o riktigt pumpa ur, så jag har MASSA i frysen!

Nu somna Elton äntligen, har "bara" försökt sedan 19.. Dock sover han ju inte för natten, utan kommer snart vakan igen :/ Fy, jäg känner mej som sämsta mamman på jorden, men jag orkar verkligen inte med dehära längre..
    Inte nog med att han somnar sent, han snuttar hela nätterna o kommer inte till ro, inte jag häller för den delen..

Medans jag skerv dehär, som kanske tar 3minuter, hann han vakna!

Nu sitter jag o bölar för mej själv, igen.. Fy fan!

• MissHellen

Tack för era fina ord! Dom värmer, dock rullar tårarna fortfarande.. Men de har dom gjort hela kvällen!

Han sover i vagnen nu, de är ändå sättet för han o somna, utan att min sygg ska gå av.
    Han somnar ju så himla bra på dagarna, varför ska de behöva vara såhär på kvällarna?

R jobbar kvällar nu,så han är inte hemma förren 10.. Så de är extra jobbigt då jag inte får nån avlösning alls.

R ringde nyss o fråga om jag ville ha choklad Så han skulle väng ain på Ica, han vet verkligen vad han ska göra för att jag ska bli glad!

R är jätte förstående, han stöttar mej helt o försöker verkligen hjälpa mej. Har fått några sovmorronar o han försöker natta Elton, så han är så go

VT: Jag försöker tänka så jag oxå, tonåringar snuttar ju inte Dock känns de långt dit haha!

De känns skönt o veta att några haft de som mej o klarat av de Visst vet jag att man gör de, men de känns förlävligt rent ut sagt ibalnd!

• MissHellen

Tack för att ni bryr er

Natten har varit suoer jobbig, jobbigast på väääääldigt länge! Elton har nuttat värre än värst.. Jag är halft dö!

Men nu har jag precis pumpat ur 125 så jag tänkte blanda i kväll, hur ska jag blanda?

Tutten tar han inte, då skriker han rätt ut!

R är verkligen toppen Han försöker göra allt så bra som möjligt!

Min mormor var precis här, så då grina jag en skvätt till Hon är så go, hon erbjöd sej göra vad som hällst! Gå ut med Elton o gå, ta han en kväll/dag, ta ledigt bara för att jag ska få sova Hon är bäst!
    Dock när jag får de serverat, backar jag lite :/ Måste vara knäpp!

Carina: Super fina kort!

• MissHellen

VT: Jag ska försöka släppa lite på spärrarna, jag vet ju att mormor tar br ahand om han, hon fick ju mamma o bli människa

I morron o på söndag ska R jobba extra (han blir borta över natten) så när mamma o dom har grattat mej i morron så far jag med dom hem o blir där tills på söndag, mamma saknar Elton så haha, ska bli skönt!

• MissHellen

Måste få skryta lite

Nu har Elton ätit 30ersättning + 100bröstmjölk, sedan tog han o sluka 30ersättning + 40bröstmjölk, tug tutten o TVÄR SLOCKNA hos pappa Woho! Utan gnäll, utan grin, utan några konstigheter! Nu är mamma STOLT! Nästan så jag grinar..

Hua, pappa o Elton kan dom Nu återstår ju bara o se hur länge han sover på de.. Tänker inte hoppas för mycket (väldigt svårt o inte göra de )!

• MissHellen

Elton fortsatte SOVA när vi la ner han i vagnen Även fats han tappa tutten! Woho, de kanske funkar ändå YES!

• MissHellen

jag håller med tjohoooooooooooo :-d :-d :-d

• MissHellen

m0e (är de ett O eller en nolla ): Ja, jag hoppas oxå han sover gott på de
    Skönt o höra av andra att de går över, visst vet man de gör de men man blir ändå glad när man hör de av andra
    Trösten är svin jobbig o höra haha!

• MissHellen
    Mareldsbarn skrev 2008-11-21 21:51:21 följande:
    MissH: GRATTIS! Guuuud så underbart! Passa på att njut nu!
    VI njuter för fulla muggar Första kvällen på 4 månader som vi kan sitta/ligga i soffan utan en Elton Woho!

Nu kanske vi tillomed orkar ha sex Dock inte i kväll.. Men snart, kanske
Svar på tråden Augustibebisar 2008