Inlägg från: Hallonsocka |Visa alla inlägg
  • Hallonsocka

Augustibebisar 2008

KaOl: Åh vad roligt att dagen äntligen kommit! Härligt! KRAAAM och väntar spänt på bilder!

Hörrniii.. jag har en liten fråga, som kanske är dum jag vet inte... A L och svärfar ska åka och bada imorgon på badhuset. Kan jag och M följa med och bada vi också om den lilla varmare basängen är öppen? Och om vi kan det är det något särskilt vi ska tänka på?

• Hallonsocka

Åh! Jag badade inte idag, men efter att ha läst att det är ok och era tips så tänker jag följa med A nästa ggn han går Tjoho, vad spännande det ska bli!
    Vilka bra tips VT! HAHA, märks att du babysimmar rutinen har du inne!

• Hallonsocka

¨åh bada bastu... vill också...

• Hallonsocka

Carina: Meeen guuud vad söta och fina de är dina barn! Och vad LIKA de är, syns att de är syskon Underbara!

• Hallonsocka

HAHA jag såg också lilla melodifestivalen... mitt skryt till L blev dock inte så bra... "jag pratar med den där Jonnas, mammas, syster på Internet" hoho hon tyckte jag var fjantig
    Men jaaa vad lika ni var!!! Skitroligt ju att man ser släktskap i syskonbarn!

• Hallonsocka

Hej hej.... Vi har haft svärfar på besök sedan i fredags, imorse åkte han hem. Det har varit jättetrevligt att ha honom här! Nu glor jag serier på datorn, A spelar tevespel och M sover. Jag är trött.
    Fanken fram till onsdag kommer det vara tufft, A jobbar eftermiddag plus helg (a 12 timmar dagen) sedan åker han tiiidigt på måndagmorgon nästa vecka till GBG för kurs och kommer hem Seeeent på onsdag :-/ Kommer bli jobbigt känner jag redan nu!

Hoppas alla ni har det bra. Här är det molnigt och halt ute :-/ ska väl inte ut annat än till affärn om jag orkar så småningom.. UURK (haha som ni hör så är jag väl inte på det bästa humöret!)

• Hallonsocka

Oh! Vad underbar klänning du hade! Hihi vad roligt ni ser ut att ha haft det Hur känns det att vara man och hustru?

• Hallonsocka

Carina: Hon formulerade sig säkert bara klumpigt!

Alltså, M är skit fixerad vid teven om den är på. Hon vriiider huvudet åt det håll den är. Jag har prövat stänga av ljudet men har kommit fram till att det bara är att stänga av teven om jag inte vill att hon ska se. Haha, kanske lika bra det, jag ser ju själv för mycket teve så.
    Nu somnar skruttisen här bredvid mig. Vi har badad i badkaret, jösses så roligt hon tyckte att det var!

M har fortfarande inte vänt på sig har alla andra kidz gjort det?Hon sitter däremot snart själv :-P Hon drar sig upp i sittande hela tiden om hon sitter i famnen och är hon i soffan sitter hon. Och "stå" vill hon hela tiden :-/ jobbigt för mina armar att hålla balansen åt henne Annars har det varit en toppen dag. Vilket gör att det känns lite mer lovande att vara så mycket själv i veckan. Tror det har att göra med att du Lana sade att det skulle gå bra. Jag ändrade inställning helt enkelt

• Hallonsocka

Hej alla! Haha, saliva: Ja det tar på armarna att ha en sån bebis My gillar inte att vara på magen inte alls. så det blir inte så ofta så hon har väl inte direkt fått möjlighet att vända från mage till rygg... Nu ligger hon i gymmet och är förbannad på en leksak som "omformar" sig hela tiden. Den gör inte alls som hon vill!

Carina: Hihi brunt bajs. Här är det fortfarande ammning så det är väl grönt och gult allt som oftast...

Minns inte vem som frågade men M äter ungefär varannnan timme. Det har hon gjort sedan hon föddes, MEN det börjar bli längre ibland. På nätterna kan hon ibland sova 4timmar innan hon vill ha påfyllning i magen!

Jäääkla teve. Som jag sade så ogillar hon det ju... men vi vände henne och hon gjorde en massa gråtläten, tills hon upptäckte teven... GRRR

• Hallonsocka

KaOl: Åååh så fin! Jag vill köpa kostym till My hihi hon skulle vara så fin i slips och kritsträcksrandiga byxor

Svar på tråden Augustibebisar 2008