Augustibebisar 2008
Alltså det är skitskumt! Jag ser nästan aldrig de bilder ni lägger upp här i tråden(?!!)
Alltså det är skitskumt! Jag ser nästan aldrig de bilder ni lägger upp här i tråden(?!!)
Alltid då M ligger ner numer så trycker hon upp sig i brygga! Samma om hon sitter i vår famn. Och så vill hon sitta med ryggen fri, så hon balanserar genom att hålla i våra händer. Och stå... det är som att hon ständigt vill använda benen att trycka upp sig...johobbigt för armar
Hej hej! Idag ska jag på promenad till mamma...sedan kommer A och hämtar oss därifrån.
Lana: Ja, om inte annat så får jag höra mig för lite om M för hon har lite feber (38.0), och det har hon i så fall också varit till och från. Men jag har fått mina grejer från L som fått det från skolan, förutom den här ggn då!
mäh! Är ingen vaken än? Jag har ju suttit uppe i tre timmar nu! M sover fortfarande så man jan ju fråga sig varför jag är vaken
M vaknar lite då och då och käkar
hon sussar än
jag glor sex and the city och funderar på mat... har käkat macka, vill ha MER!
VT: Jag vaknade vid fem av A som höll på. Så jag klev upp och sa hej, han har åkt till gbg för kurs (så ser du min hunk i krokarna så ge han en kram från mig
)
Halloj folket! Jag sitter hos mor min och skriver hon har ett helt annat tangentbord än vi har.... skitsvårt att skriva ju
går inte alls lika snabbt. Hoppas alla har det bra, jag håller på att göra käk och väntar på att mamma ska komma från jobbet. Sent imorn kommer A hem så jag åker hem och är med L imorgon. Har handlat lite julklappar idag. tiden går för snabbt, jag hade inte förstått att det var december redan!
Hej... sitter här hos mamma. M sover lika så M (mamma). Varför tar så många cellprov?
MissH: My äter också oftast varannan timme än! Hejja hejja det går ju super bra för er!
Vt: mmm avocado soppa! Sååå gott!
M0e; HAHAHAHAA kuken! HAHHA skrattar inombords för att inte väcka alla!
Pling:Vilken bibel är det ni alla har? Nått med faser va`? jag har best. upptäcka världen nått... få se om den är något att ha! Jag har syster. som redan nu säger att hon vill vara barnvakt. mamma min vill också och A:s föräldrar har lovat komma ner från lule då de behövs (haha, de vill också vara barnvakt alltså!)
Appropå grammis måste ni ju rösta på Cult of luna om det fortfarande går på grammisgalan!
Nej nu ska jag väl sova! Ha't
Jaha!
haha trodde ni tog för att man skulle ta i samband med grav. jag tog för nått år sedan. Tyckte det var som en ilande känsla. Inte så roligt men fantastiskt bra BM som gjorde det!
M sover äntligen så jag har fått i mig macka. Gick kring 10 från mamma och hade så mycket med mig plus att jag gick och handlade för att kunna göra lite julgodis...ja jösses så jobbigst det var. Så grymt tungt, och så inga vantar eller mössa och -8 och uppför backen... den l´åååååånga backen på vilkens topp vi bor *pust* jag var knallröd i ansiktet då vi kom hem. Snart kommer L från skolan. Sedan, vid tio halv elva kommer A ÄNTLIGEN hem. Jösses vad tungt det är att vara själv (trots att jag var hos mamma).
Eh, ja, jag pratade om cellprovet där i början av mitt inlägg, snacka om att skriva precis så som man tänker
Här har L kommit hem från skolan vi ser på topmodel repris... L har plockat upp på golvet så jag o A kan damsuga och svabba lägenheten sen ska vi klä granen då L kommer hem!