Augustibebisar 2008
Hih, har ni märkt att det är många på gravidsidan som funder över vad man får och inte får äta på julbordet
Hihihi! Tokrolgigt vad jag känner igen mig!
Någon som spelat mirrors edge? Svenska spelet ni vet? Skit läckert ju!
Hih, har ni märkt att det är många på gravidsidan som funder över vad man får och inte får äta på julbordet
Hihihi! Tokrolgigt vad jag känner igen mig!
Någon som spelat mirrors edge? Svenska spelet ni vet? Skit läckert ju!
Hej hej!
Inatt somnade vi kring 2 (M somnade mycket tidigare
)sedan sov vi till nästan 11 (jag och M, A klev upp halv sju med L). Fast jag matade väl en två ggr fram till klockan var kanske 7-8 nått och sedan kanske tre ggr tills vi kom upp.
Idag ska jag köpa refill til min filofax så jag kan planera bortom detta år
Nu ska jag äta frukost! Öh lunch... brunch
Hihi, så jag är ännu inte ensam om att inte ha haft sex
Nonono. Ingen ork, ingen större lust :-P
MissH: Haha jag har inte dåligt samvete för A
haha, han har inte heller någon ork och vill han får han väl fixa det själv
Vi ska nog väcka M lite tidigare idag, så att hon somnar lite tidigare... inatt höll vi på länge, men vi får skylla oss själva. Vi/jag har varit vaken mycket på nätterna och sovit länge och det har ju hon anammat!
VT: Att de är mysiga! M hade för ovanlighetens skull världens gråt session igår och efteråt, då det slutat och hon låg och tittade på oss jag kände bara att aj vad det värker i hjärtat av all kärlek.
HIHI! MissH: Det verkar som att My och Elton går hand i hand
vi provade natta My tidigare igår kväll. Klockan kvart i nio gav jag henne mat, läste släckte lampan och gick ut (hon var klarvaken) jag satte mig i soffan beredd på att flyga upp då hon började gråta, (FÖR SJÄLVKLART skulle hon börja gråta) men det kom inget, tillsist gick jag in för att se vad det var fråga om. HON SOV! Sedan vaknade hon 00 för mat och 04 och 07 för att vakna helt 0930! SJUKT! TÄNK om det går lika bra ikväll, då ska jag lägga mig tidigare
Hihi
Hon har numer passerat 7250 och är 62,2 cm! För vi har också varit på bvc
Hur många är det som INTE har provat smakisar av något slag på sina små och när ska ni börja? Jag fick tipset att börja så smått då M är mellan 5-6 månader eftersom jag ska helamma tills hon är omkring 6månader (så det inte blir världens chock då det är dags för käk och så hon hinner lära sig hur hon gör med tungan då det inte längre bara är flytande föda
)
VT: oooh vad mysigt det lät! Längtar tills jag vågar mig hemifrån eller ens kan vara hemifrån.
Hihi, M har iaf hållit varannan timme amning bättre än tidigare nu är det nästan på klockan varannan timme, lite längre på nätterna. Så nog skulle jag kunna vara borta den tiden :-P men ja, det går inte mentalt än
HÖRRNI!
Ni kom kan kameror... är detta nått att ha?
www.onoff.com/online/se/inet.nsf/vProd/61247&markID=70-15-10
Jösses vad det känns som att jag inte är här och läser så mycket längre
Måste bli bättring, tur att jag har några av er på bloggar så jag håller mig ajour ändå