Inlägg från: Hallonsocka |Visa alla inlägg
  • Hallonsocka

Augustibebisar 2008

Ja, vi behöver verkligen inte någon värsting grej, men det var så bra att det följde med ett större objektiv också Den var ju inte SÅ dyr, särskilt inte om man jämför med vad andra kostar!

• Hallonsocka

VT: Vi syskon har bestämt att inte ge varandra nått i år (ingen har pengar eller ork ), men de ska iaf få små burkar med hemmagjort godis i bara för sakens skull!

Hihi, vi fick kattlådan såld! Haha, 100spänn. Har använt den till min kanin Ren, hon hade den som sandlåda att gräva i

• Hallonsocka

Hej hej hur har ni haft det idag? Nu ska jag banne mig läsa ikapp för en gångs skull!

KaOl: men vilken vacker bild. Vilken snygging du är! (Och lillpojken också för den delen )

Idag har vi ränt lite. Har handlat julkappar då vi fick oväntat extratillskott i julkassan! Böckerna jag beställt hade dessutom kommit! Köpte en värsting mobil till Mys spjälsäng.
    Lite olika experiment grejer till L. Massa olika bodys till M. Två böcker till M två till A och ANNE PÅ GRÖNKULLA till L (Älskar Anne på grönkulla).

Seeedan ska jag köpa nallebjörn till M och lite grejer till L (har ni några tips? hon ska få skridskor och tevespel och boken och nå mer?) A ska få nå tevespel Fallout, o ev Call of duty, jag hoppas på att få Tomb Raider och Prince of Persia (vaddå spelar familj?!)
    Funderar att köpa ett sällskapsspel till L. Vet ni nått som både barn och vuxna gillar.

Hmm

• Hallonsocka

Hej!
    Rimfo: Ja jag såg det! Helt underbart!!! Den ska jag se!

LinaS: Hugah! var han spelmissbrukare? Jag har hört många som blir helt besatta av spel, särskilt wow.
    A spelar nog mest, men det är mest om det kommit något bra spel han gillar och det har det ju inte alltid Annars gillar jag också men också vissa typer av spel. Det har väl mest varit A:s sorts spel den senaste tiden Fast nu kommer MASSA spel. Vi köpte Viva Piñata till L för det gick att spela fler vilket hon ville. och så köpte jag fallout 3 till a. Och så ska vi köpa prince of persia och Tomb Raider (fan det här har jag ju redan sagt!?!) Hursom, sällskapsspel är vi också suckers för. All slags spel Jag funderar på sällskapsspel än, kanske nått typ familjealias, men vi är för få i vår familj nu innan M kan vara med

Oj vad jag har handlat idag, köpte en nallebjörn till M för MÅNGA hundralappar, inte långt ifrån tusenlappen. Då jag gick därifrån funderade jag på vad fanken jag gjort Jaja, nu är det mesta inhandlat. M har dessutom fått två nya sovpåsar som Karin (svärmor sytt) den ena syns på bloggen www.socka.blogg.se.

Vi har ätit mögelost och jag tog ett halvt glas rött. Det var gott!

Appropå bröd. Jag ÄLSKAR surdegsbröd OCH danskt rågbröd för den delen Mumma så gott! Drygt att göra surdegsbröd själv bara :-/

• Hallonsocka

Willsam: My väger omkring 7250g och är 62,2 cm blir 4 månader imorgon

• Hallonsocka

Jusste glömde svara!
    LinaS: L är 10

• Hallonsocka

Snart: Nej men fy! Jäklar vad jag skulle bränna av. Och jag hoppas att både make och svärfamilj kommer uppskatta ditt julgodis! Jag ger till mina syskon i julklapp och är övertygad om att de kommer att bli jätteglada! Vart är julandan!

Appropå julanda. JÖSSES vad jag och C fick stå ut med pikar, suckar och arga miner från människor på stan igår, vet inte alls vad vi gjorde fel! Det var expiditer, andra barnvagnsföräldrar (särskilt en mamma som körde på C och sedan sa åt henne att flytta sig varpå hon suckade märkbart irriterad fortsatte sin konversation med en annan kvinna, de kom in i en hiss vi redan stod i för att åka upp till en affär... ARGH!) Ingen julanda alls med andra ord!

My sov inte alls lika länge som hon brukar inatt, hon somnade kring halv nio och vaknade kring halv nio... hm, fast då sov hon ungefär lika länge som hon brukar ändå... Hm Ajja

Vad ska ni göra idag? Vi ska handla det sista plus lite mat (lax och sånt)

• Hallonsocka

VT: Här ammas det än, varför jag tar alla matningar och jag lyckas sääällan somna innan tolv, eller ett för den delen. Men A är ju morgonpigg så han tar oftast M om hon är vaken. Men oftast sover hon ju lika länge som jag Vi sov bägge fram till tolv här om dagen

• Hallonsocka

Håå M blev trött så jag lade henne i sängen bredvid A. Nu gick jag in i rummet för att se om hon somnat, och det har hon. Hon och A håller handen och sover med ansiktena mot varandra... Gaaah jag dööör vad vackert livet är med M i det *blödig mamma*

• Hallonsocka

Uncharted var nog det första vi spelade på ps3an Vi spelade nyligen ut little big... (L som klarade slutbossen ) Spyro tror jag inte ens att jag vet vad det är

VT: Näe jag har inte gjort det på öänge heller, kändes lite blandat, lite som att jag sovit bort hela dagen :-/ brukar vakna kring 9-9.30

Svar på tråden Augustibebisar 2008