Augustibebisar 2008
Förresten, Miss H! På bilden fanns en av dina perfekta naglar med... hur var det där nu då, skulle inte du sälla dig till oss "vanliga" människor med trasiga naglar så fort Elton var född... fattar ingenting!!
Förresten, Miss H! På bilden fanns en av dina perfekta naglar med... hur var det där nu då, skulle inte du sälla dig till oss "vanliga" människor med trasiga naglar så fort Elton var född... fattar ingenting!!
En test.
De som har kraftiga PMS, är det de som har lättast att bli gravida?
Bedöm om ni har kraftiga PMS och berätta hur lång tid det tog att bli med barn!!
Jag kan börja.
Inga PMS - evigheter.
Okej, det hänger nog inte ihop då...
Jag kanske blir gravid ifall vi försöker igen nu efter Robin...
VT: Cool tröja!!
Jucea: Vi gjorde en ISCI-behandling till sist, efter 4 års försök.
Oj, måste kila. Återkommer förhoppningsvis i morgon. Vi ska till A:s föräldrar över helgen.
VT: Oj, inboxa Zitrus tråd till mig också är du snäll.
VT: Tack!
Zitrus: Usch! Kramar på dig!
Fram för fler bilder i bildtråden!!!
Jag vill se fler BEBISAR (och annat också för den delen).
Yes, jag fick lite bebisbilder på bildtråden!! Fina!!
Lille, vilket program använder du för att fixa bilderna när du tagit dem? För att göra dem svartvita (och delar av dem svartvita?)
VT: Hoppas du får ordning på sockret snart. Det låter jättejobbigt!
Jag måste sluta äta GODIS! Jag har sagt till A att han får skälla på mig om jag äter godis. Jag har varit inne i ett stim, är en riktigt socker-råtta nu... jag känner också att jag måste ta mig i kragen och träna lite. Promenerar visserligen minst en timma alla vardagar. Men jag känner att magen är lös... utanpå alltså, inte inuti.
I veckan blir en social vecka, jag fyller år i morgon. Så då har jag bjudit lite kompisar på fika. På tisdag har jag bjudit hela A:s familj på mat. På onsdag har jag kompisar på mat. På torsdag kanske vi ska gratta en kompis som fyller år på onsdag men som är bortrest tills på torsdag. Och på fredag har jag bjudit en arbetskompis med familj på mat. På lördag ska A på fest. Då ska jag nog vara hemma och bara vila.
Jag har precis ropat in en VOKSI-påse för 760 kr på Tradera. Så nu ska R inte behöva frysa i vinter...