Augustibebisar 2008
nu då?
nu då?
det är det som är problemet...på något sätt är typ alla mina mappar skrivskyddade och jag kan inte använda bilderna...så de kan inte läggas upp på FL bara för det...och när jag går på inställningar och tar bort det så bara pluppar det tillbaka...jag blir tokig...
härligt...du är jätte duktig...
linn; vi fick köpa på plats...de ville hälst inte att man hade blöjbadisar utan några de godkänt ska kolla vad de hettte...(aquabarn) vi börjar med simmet i morgon
det ska hälsta vara 34gradet
linn; mina står på lappen "dolphin swimwear"
saliva; det som vi fick till tips inför simskolan var att när vi badade dem och hällde vatten på huvudet skulle vi säga "nu kommer det vatten" så lär de sig det och stänger ögonen...också om det komer vatten i ögonen så ska man inte torka bort det utan de får lösa det själva.samma när man duschar så innan man tar in barnet under duschen så ska man säga "nu kommer det vatten"...sen minns jag inget mer...VT kanske gör det..!
VT jag tog din fråga sorry 
nu läggdags! sov gott flickor.!
BV;underbar bild
nu ska jag snart åka till stan för en fika och sedan bär det av till simskolan...ska bli såå kul
ha en bra dag tjejer så tittar jag in i kväll igen
mareld;visst blir man orolig när de "brukar" vakna men sussar gott vidare...skönt men lite oroande
VT;eyup ska jag döpa min hmm vad är det för namn???tjej eller kille??
ni kan ju lägga bilderna i bildtråden annars???så den används