Inlägg från: MissHellen |Visa alla inlägg
  • MissHellen

Augustibebisar 2008

jucea: Nää, men stå på dej då så att du får de du ska ha! Helt klart! Hoppas verkligen de löser sej, snarast!

• MissHellen
    jeng skrev 2008-11-19 18:49:10 följande:
    missh, jag ammar nu. sen byter vi blöja o nattar, så få ted flaskan i sängen! jag ammar alltid före flaskan om jag kan!
    Men Elton omnar ju inte själv i sängen :/ Utan jag måste vagga han.. Så vi har bytt blöja nu, sedan tänkte jag amma nu, sedan får han flsakan om han vill ha Vi får väl se hur de går.. Annars brukar han ju somna 11-halv 12 :/
  • MissHellen

Haha, ersättning var tydligen inte Eltons grej! Han gallskrek o nu sitter han i mitt knä i stället.. Faans jävla skit! Han lär ju inte somna förrän 11-halv 12 i dag häller..

• MissHellen

Vilda Tiger skrev 2008-11-19 19:32:51 följande:

MissH Jag brukar först värma ersättningen, sedan klicka i en tsk messmör och sedan skaka mycket igen, så det löser sig. Sedan kommer du märka att det lägger sig lite i flaskan medan du matar, men han får i sig lite ändå.
    Tack tack Jag gjorde så, men de verkar som sagt inte funka..
  • MissHellen

luzorsus: Ja, R ska testa ge han utan messmör när han kommer hem (vi måste ju testa allt). Annars är de inte mycket o göra åt saken

• MissHellen

Vilda Tiger skrev 2008-11-19 20:07:54 följande:

MissHBlanda gärna erättning med bröstmjölk i början så kanske han köper det.
    Okej Tack för tipset! Ska testa de nu snart
  • MissHellen

Suss: Vi testa bröst mjölk för flera veckor sedan, vilket funkade hur bra som hällst! Han sög i sej direkt!
    Men nu i kväll när jag testa med ersättning gallskrek han! :/

Har ni testat flaskan eller?

linn: Okej, då ska vi ta o testa de oxå
    Fasen att de inte funkar för er då! Jag som hade hoppats på 4 timmars sömn iaf haha

• MissHellen
    Rimfolina skrev 2008-11-20 14:28:47 följande:
    om nån vill läsa om min lilla brorson så finns berättelsen här, "Storyn om Vilmer".annavirrmamma.blogg.se
    Jag har precis läst, oj! Jag blev så tårögd!
  • MissHellen

Lina S skrev 2008-11-20 16:56:51 följande:

Rimfolina - usch och fy, så hemskt. Jag började gråta när jag läste hur de inredde hans lilla kista. KaOl - jag tänker precis som dig när det gäller amning och smakportioner, jag väntar så länge som möjligt.MissHellen - hur har det gått med flaskan? Jag vet att jag provade flaskan när E var liten och det gick jättebra och sen gjorde jag inte det på några veckor och när jag skulle prova igen så tokvägrade han. Denna gången har jag därför varit noga med att göra det regelbundet så han inte tappar tekniken. Men försök och kämpa på, tillslut tar han säkert den igen.
    Flaskan tar han ju, men de är ersättningen han nobbar Flaks amed bröstmjölk går bra, de gick härrom dagen. Så de är tyvärr inte de felet. Utan de verkar vara ersättningen han inte gillar. Får se om vi testar i kväll eller inte, känner mej som en hämsk mamma som tvingar i han sånt då jag egentligen har mat.. Jag vill ju egentligen inte häller, så jag känner mej kluven

Han kanske dessutom inte är hungrig. Utan har bara svårt o somna. Alla vi syskon hade tydligen de o var exakt lika dana som Elton är nu! De blev ju människor av oss oxå
  • MissHellen

VT: Vilken bra sida Toppen ju!

Tänk: 150 kronor för att få föda på sjukhus, här tar man de bara förgivet.. Nää! Fy vad vi är bortskämda egentligen!

Svar på tråden Augustibebisar 2008