Inlägg från: MissHellen |Visa alla inlägg
  • MissHellen

Augustibebisar 2008

KaOl: Haha, ojdå Nån sån bäbisen orkar jag inte bära Har nog ont i handlederna nu..
    Men Elton snuttar aldrig på dagarna, bara nätterna o ibland kvällarna.. Men han har blivit bättre med snuttandet iaf!

• MissHellen

Kaol: Så avis på att ni ska gifta er Hoppas att de blir super duper fint! Jag längtar efter bilder

Ja, Jag hoppas oxå att vikten planar ut lite för Elton! Blir jobbigt i längden för lederna..

• MissHellen
    KaOl skrev 2008-11-05 10:04:00 följande:
    Svar på #1561jaaa ska bli så himla mysigt - trodde jag aldrig att jag skulle få vara med om eftersom J tidigare svurit på att han ALDRIG skulle gifta sig!! hihi måste nog satsa på vattenfast smink - vi höll på att börja gråta båda två fastän det bara var övning (lovar att jag kommer m bilder )Heidi: Hoppas på att du har rätt - de var ju faktiskt inte inpå varandra så det går säkert bra
    Haha, R har oxå alltid sgat att han aldrig kommer gifta sej! Dock tror jag faktist att vi aldrig kommer gifta oss, men vi är ju egentligen lika lyckliga för de
  • MissHellen

kan små barn vara kall o svettas då dom har feber?

Elton är de +att han är gnällig o vill inte sova :/ Eller kan de ha nått med sprutorna o göra ? Eller en tre månaders kris kanske?

• MissHellen
    jeng skrev 2008-11-07 13:43:25 följande:
    missh, de får ju feber av sprutan oxå. ted blev precis sådär, jag körde alvedon i 2 dygn! han hade ont oxå inte bara feber
    Ja, men han är ju inte varm.. Sedan fick han den ju i tisdags, blev alrig dålig då.
  • MissHellen

Hallon: Precis så är Elton oxå, han är lite över tre månader nu dock. Men i natt snutta han heeeeela natten, som skit dåligt gjorde jag :/

• MissHellen

Hallon: Ja, jag försöker ta dagen som den kommer ändå Jag är ju "van" att han gör så.
    Elton tar ju inte häller nappen så den funkar ju inte här häller, fast han tar den ju inte änns på dagen. Han tar den kanske max 2 gånger av 10 i en halv minut, sedan spottar han ut den.. Men han är inte så alla nätter, utan de är bara då o då! Dock måste jag alltid dit med bröstet på kvällen då han ska sova :/

Snart: Nej, men gud va synd om din mamma :/ O vilka systrar som inte ringde! De hade jag aldrig glömt! Fy, hur kan man ha samvete till de?!
    Skönt att han har bajsat nu

• MissHellen

VT: Guuuud så duktig du är Otroligt!
    Jag har själv kvar 2 kilo, så snart har jag gått ner nästan 30 jag med Känns underbart, trodde aldrig de! Inte som jag äter iaf

If only: Vläkommen Tror jag glömt bort de.. Sorry!

Carina: VAA? Igen? Woho, de gick fort

Hallon: Vi har oxå pratat om de, men mest hur vi ska göra om vi båda går bort. R vill inte riktigt prata om de, men jag ska försöka föra de på tal lite "snyggt", för jag vill verkligen att min mamma o pappa "ska ta" Elton om nått skulle hända oss!

Justja, vi har inte änns varit o skrivit på faderskapstestet än De har alltid kommit nått imellan när vi ska dit.. Måste verkligen ringa om de, IGEN!

I natt har Elton haft den bästa natten någonsin
    Han vakna vid 01:30 åt, somna ända till 07:00 Sedan åt han o sov till halv 10! Otroligt Dock somna han ganska sent i går, men de är lätt bästa natten hittils nu Duktiga killen!

• MissHellen

Moi: Vi har häller inte haft sex än, ändå är Elton 3½ månad snart.. Men jag har verkligen ingen lust alls!

Svar på tråden Augustibebisar 2008