Inlägg från: MissHellen |Visa alla inlägg
  • MissHellen

Augustibebisar 2008

jeng skrev 2008-11-11 15:37:47 följande:
    missh, hahaha vilken liten tjockis! så himla go!!! nästan glad att inte ted hänger med i eltons viktökning hahahaha!!!
    Haha, ja han är en riktig liten tjockis

Nää, Var glad för de. Varken jag eller R orkar knappt bära han i bilstolen längre Iaf inte längre stunder..
  • MissHellen

Moi: På slutet kunde jag inte änns ha sex, jag kunde ju inte röra mej haha, nu har jag bara inte lust.. Tycker inte änns tiden räcker..

Tack tack

• MissHellen
    KaOl skrev 2008-11-11 15:41:46 följande:
    miss h: vad go han är, din lille buddha!! hur mkt väger han nu?
    tack tack Ja, Sist vägde han ju 7,2 så lite mer än de Vad väger din krabat nu då?
  • MissHellen

Vilda Tiger skrev 2008-11-11 15:42:41 följande:

MissHHahahaa! Sicken GODING! Åh, man vill ju bara grabba tag i de där underbara låren och trycka till! juceaJa, de verkar vara väldigt lika i storleken nu! If OnlyJag håller med. Man lider.
    ja, dom är super goa O kinderna är såna där älder-damer-nypa-i-kinder!
  • MissHellen

Moi Mokulat skrev 2008-11-11 15:45:38 följande:

Misshellen: Vi hade sex 2 gånger under graviditen å det var i början innan vecka 13. Jag hade verkligen ingen lust.När man äntligen har kommit i sängen så ska de matas och matas innan min köttbulle somnar och när han har gjort det sover gubben för länge sedan. Fattar inte hur min gubbe kan somna när vår son skriker som mest.
    Ojdå. Så sällan hade inte vi, i början var jag värre än värst Men dom sista månaderna var de inte många gånger..

Haha, så är R med. Han har inga avårigheter att sova när Elton skriker Han hör han ju inte änns på nätterna..
  • MissHellen
    KaOl skrev 2008-11-11 15:46:08 följande:
    hmmm men måns väger ju 7070 g nu på 3-månaders kontrollen, så då är det inte spec mkt som skiljer!!
    Nä, men då var de ju inte mycke Inte alls.. Är Måns oxå så tjock som Elton eller?
  • MissHellen

Nu har jag gjort en ny fotolek i den tråden

• MissHellen

Moi: Haha, ja dom är ju de

Lina: Ojdå, väger han 8? Haha Elton är 63½ nu sist, men jag tror han är lite längre, hon mätte lite galet.. Sam då?

• MissHellen

Moi: Vilken otroligt snygg frisyr du har! Jag är avis
    Jag vill jätte gärna klipp amej, nått i din stil, men jag är så lat o orkar inte göra i ordning frisyren haha!

Svar på tråden Augustibebisar 2008