Inlägg från: MissHellen |Visa alla inlägg
  • MissHellen

Augustibebisar 2008

Tjoho damer Hur mås de hos alla?

Här är de sådär (har fortfarande inte tagit mej upp från deppandet helt, men snart hoppas jag! Jag orkar bara inte må dåligt o grina för allt) med mej, R är inte på topp han häller men Elton mår toppen, just nu ligger han här brevid mej i vagnen o sover

I dag har vi hunnit med en promenad i finvädret -2, skinande sol, inga måln på himlen o snö Underbart! Elton fick ligga i vagnen o kika, sedan somna han tyst o snällt Gounge!

Blev inget firande av mej i dag, nästan hela min familj har åkt på nåe utslag/eksem eller var de nu kan vara.. De kliar o svider, så dom fick inte komma Får se om de blir tårta o paket i veckan eller till helgen i stället

Galltvål tins o köpa på Hemtex annars, både flytande o fast. Funkar kanon!

Lina: Super fint kort Härligt att dopet gick bra!

VT: Så söt hon är Lyckeli!

Kaol: Härligt med rödvin o chanpangne Dock är jag inget stort fan av de

• MissHellen

Kan man blanda mjölk från samma dag, fast från olika tillfällen under dagen o sedan frysa in?

• MissHellen

Tack för svaren om mjölken

Har jag missat nått, har alla börjat med stegräknare eller?

• MissHellen

VT & Ameli: Gud så kul Ska kika in där nu!

• MissHellen

I går fick Elton smaka mosad banan Vi hade inte tänkt börja med nått annat än, men när vi åt satt han o kika på oss varje tugga vi tog Så när vi gjorde tårta i går fick han smaka ändå

MissHelene.bilddagboken.se/p/dayview.html&t=1226790001&id=296199664

• MissHellen

jucea: Ja, han tycket de väl var sådär

Så kul att Ted gilla de! Jag tänkte försöka helamma så länge som möjligt iaf (6 mån. rekomenrerar dom va?!) men kanske börja med liiite smakisar iaf

Ja, ta de sedan! Du sliter ju ihjäl dej annars!

• MissHellen

Saliva123: De var sådär, de mesta kom ju t lika fort igen Men inte helt äckligt iaf

• MissHellen

Ojdå, de åkte iväg för tidigt

Salvia123: Ojdå, jobbigt när man fixar do donar med allt, sedan bara skiter de sej!
    Är tanten gammal eller?

• MissHellen
    jeng skrev 2008-11-17 18:32:28 följande:
    kvack, varför tog ni 2 sprutor? har n valt till nånting? vi fick bara en spruta, och på bvc fick man inte ta nåt mer än det förvalda. allt annat skulle gå via vaccinationskliniken...
    Vi tog oxå två, en i varje ben! Vi valde inge extra..
  • MissHellen
    jeng skrev 2008-11-17 19:40:57 följande:
    aha va knepigt det är kanske samma saker men olika medel då elelr nåt. den vi fick var ju en sån kombispruta för 5 grejer. stelkramp och sen såna barnsjukdomar var det väl...
    Så var de för oss oxå
Svar på tråden Augustibebisar 2008