Inlägg från: Carinamamma84 |Visa alla inlägg
  • Carinamamma84

Augustibebisar 2008

Svar på #2561
    Oj vilken stor pojk hehe
  • Carinamamma84
    Tack så mycket till er alla nu har jag blivit en gammal tjej haha

Angel: Min Amadeus var 5810g och 62cm
    Idag är han 3 mån och väger 8010g och 66,5cm
  • Carinamamma84

hej alla och tack så mkt nu är man gammal kärring Hahaha
    Just sitter man på Tåget på väg till Kina Hahaha näh nyköping med sambon.
    Har blonderat håret och högklackade och ja fin kläd hihi fast gud vad jag saknar mina änglar fast mamma tar hand om dem

Vilda Tiget Hehe kommer du ihåg då du vaaaaar så ful hihi detta kommer jag ALDRIG att glömma när du skrev ja försöke iaf haha idag kommer jag lova vara nyckter nja tror ej men vi ses i morgon kommer må lite dååååligt Haha ta hand om er alla

• Carinamamma84

hej allesamme
    kom hem kl 3 på morgonen hihi men underbart skoj var det blev små berusad men inte full har ju barn hemma så men ass kul var det iaf
    Sambon beställde 3 rätters till oss guuuud vad gott alltså.

Först någon sallad med kyckling sen blev det pommes med en stor safftig köttbit beanessås mm gott gott sen glass med kakka :-P detta var romantiskt hihi

nu ska jag ta hand om didos som har saknat mig
    kram på er alla och tussen tack

nu är man 24 och Tvåbarns mamma

• Carinamamma84
    Hehe Amadeus är så sööööt han har hittat sina fötter så nu stoppar han dom i munnen och leker med sina fötter
  • Carinamamma84
    Svar på #2662
    Vilka söta killar ååh så stora
    så underbart med barn alltså.

Jag måste till docktorn med Ebba i morgon hon har fått något vet inte vad det kan vara eller nja typ allergisk chock vet ej i morse så sa mamma att
    ''kolla hennes kinder´det är rött''
    och ja från morgon kl 10 har det röda inte försvunnit o nu sover hon.
    tyckte ochså som mors instingt att hon hade feber så jag gav henne alvedon.

Om detta har inte försvunnit i morgon så ska jag nog ringa sjukhuset istället.
    sen är hon oxå förkyld.
  • Carinamamma84
    Svar på #2667
    Tack hehe 1år äldre det är ju inget
    Var du 20 då din dotter föddes??
    Eller var du 19år som jag??
    Föresten jag har saknat dig det var väl ett tag sen eller har jag fel jag har faktist tänkt på dig ju
    Hoppas allt är bra med dig och barnen dinna.
  • Carinamamma84

Ebba mår bättre
    Och jag vaknade precis upp han bara lägga Didos på babysittern och in på Toasen åkte sambon i väg för att jobba
    Så han bara se honom se åkte han Haha vilken diss
    Fast sovit gott det har man inten tvekan likom har dregglad själv jag med så Didos är inte ensam med det Iaf Haha

Idag ska jag ta en promenad ut ta fram Ebbas fulka och låta henne åka lite HOPPPAS att hon gilar åka denna gången hon har aldrig gillat att åka pulka förut hon har väl varit rädd för pulkan och varför vet jag inte

• Carinamamma84
    Svar på #2673
    ÅÅÅh vad kul
    Låter ju full proppat ju haha
    Blir så avis vill ju med.

Stort grattis iaf hehe vad har teddan på just nu då
  • Carinamamma84
    Svar på #2682
    Gud vad söt Grimm är
    Alla är vi ibland lite upptagna haha dom hära små sätter nog fart på oss alla mammor haha
    Men just nu leker Amadeus och Ebba (Ja ebba springer runt som en vild Höna och Didos skrattar) Haha
    Älskar mina barn så otroligt mycket.
Svar på tråden Augustibebisar 2008