Inlägg från: Carinamamma84 |Visa alla inlägg
  • Carinamamma84

Augustibebisar 2008

Han sitter i matstolenHan skrattarHan vänder sigHan har tänderHan äter burkmat från 4månHan har större kläderHan ligger på magen och huvudet har han högt upp i luftenHan ligger på rygg och vill ta sig uppHan sover hela nätternaHan vill stå hela tiden tycker inte om att sitta

Amadeus utvecklig är supper men att dom växer så otroligt fört OjOj
    Att man ska ta vara för varje minut är verkligen sant.
    Snart är dom 1år gamla Räcka ut tungan

• Carinamamma84
    Svar på #2325
    Det blir så ibland jag tror att hon var trött ändå lite hungrig hon fick mat hon åt det hon behövde men sen spydde hon ner sig och golvet detta är normalt hon åt bara för mycker och hade luft i magen oroa dig inte att hon bajsade är ju bra då har hon inte problem med magen iaf
    När hon är gnellig efter du har gät henne mat så ha henne på dit knä och hoppa lite lite så alla rappandes kommer ut ur magen då blir allt mycket bättre.

Lycka till
  • Carinamamma84
    Vt Vad är det som har hänt???
    Kram
  • Carinamamma84
    Svar på #2315
    Fy vad hämskt Gumman aj aj alltså dom måste hjälpa honom och undersöka honom genast alltså inte ''snarast''likom!!!!!
    Blir så är att vissa sjukhus tar det så låååångsamt alltså.
    Hjälp detta borde man prata med en som kan hjälpa till att få fart på Sjukhusen.

jag håler tummar och tår att allt kommer gå bra med honom.
    Ta hand om varandra och snart är han bättre och allt är som det ska igen.
    Inte alls kul att dådanna saker ska hända likom.

När kommer ni få svar och när kommer han att bli undersökt mm???

Kramisar
  • Carinamamma84
    Svar på #2362
    Hej.
    Jagköper från 4 mån till 5 månader för 4 så finns det typ inte så mycket att välja mellan typ pureer och typ potatis och majs mm
    Vid 5 månader har dom lasange och allt mööööjligt gott gott det går faktist jätte bra har även köpt brockooli med potatid gott gott han sväljer inte så att det är något att hurra för men det går jag får ju ge honom från 4 till 5 månaders mat du kan nog ochså prova med det.
    Han ärer burk mat varje dag men jag ger honom ersättning med men då får han 80ml för har märkt att han fakrist blir mätt av maten han får
  • Carinamamma84
    Hur har ni alla det idag??
    I morgon ska jag köpa första julklapparna
    Sen måste jag hitta en Tomtedräkt år Amadeus med
    Snart är det lucia
  • Carinamamma84

Hejsan!
    Hoppar in hos er i denna värmen
    Nu har jag köpt en söt mössa åt didos..Så söt haha sen glömde hon på Hm att ta bort lam saken så jag fick gå tillbax och be henne ta bort den.
    Sen har vi köpt täcken och ebba fick prinsessa lakan ÅÅh hon älskar den.
    Didos fick äta Brockoli mumms mumms haha han åt upp allt från burken sen 80ml ersättning mammas gris pojk

Vad har ni för er i dag då ??
    Juste Ebba åkte pulka idag hehe

• Carinamamma84
    MissH

Du är en underbar stark mamma..Jag skulle vilja själv amma min pojk men han ville inte alls blir så lessen och så avundsjuk på alla er som kan och orkar ge tuttisen till era underbara så Tjockisar
    Elton är en sån söt liten Tjockis så lik sin mamma så
    Du är bäst du är stark upp med hackan nu kram på dig.
  • Carinamamma84
    Haha Amadeus älskar att kissa på mig han gör alltid det haha idag när jag skulle bada honom så kissade han på mig i förgår fick jag kiss på huvet hehe
    Och när han bajsar ojoj han garvar i hjäl sig när jag håller för näsan och torkar bort bajset på honom
  • Carinamamma84
    Haha håller med tuttfixerade haha nja inte min han är en Bög Hahahaha
Svar på tråden Augustibebisar 2008