• Nummerupplysningen

Amerikanskt pojknamn?

Behöver hjälp med nått bra amerikanskt pojknamn, har hittat jätte många fina namn, men sambon säger nej till alla namnförslag Är inte så långt kvar nu tills Lillen kommer ut så behöver så många förslag som möjligt så kanske det iaf finns ett namn som duger åt herrn här hemma

• Svar på tråden Amerikanskt pojknamn?
  • MalleNalle

Vår son heter Vince! Kanske kan vara nåt?

• Adella

Dante
    Noah
    Noel
    Vincent
    Alvin
    Melvin

• Svea09

Colin, det ska våran heta om det blir en pojk. =)

• Jempapihl

Hej vår son heter Anthony ett namn med power tycker vi!

• Nummerupplysningen

Inget som dög, oväntat? Nej
    Frågade han ifall han iaf kan komma på ETT namn, men de kunde han inte, inte ens ett andranamn efter en släkting eller nått dy likt. Kommer väl sluta med att stackarn få heta "namnlös" eller nått

• Mumin75

Vi kom tidigt överens om Luke eller Zeb om vi får en son... både sambon och jag gillar dem namnen väldigt mycket. Sen att båda namnen råka komma från Macahan som vi gillade som små kan ju inte hjälpas

På ultraljudet fick vi reda på att det blir en tjej så nu kan vi ju inte använda något av dom namnen... och vi kommer inte på något bra tjejnamn... Tog en evighet för oss att komma på yngsta dotterns namn: Lucy... och nu ska vi helt plötsligt komma på ett till haha. Jag har precis samma problem som du nu... Jag förslår massa tjejnamn men sambon bara säger nej till alla. Vi hade så lätt att komma överens om killnamn men tjejnamn går bara inte. Fast vi har ju visserligen 20 veckor kvar så det är ju ingen panik för oss ännu

Svar på tråden Amerikanskt pojknamn?