• Nummerupplysningen

Amerikanskt pojknamn?

Behöver hjälp med nått bra amerikanskt pojknamn, har hittat jätte många fina namn, men sambon säger nej till alla namnförslag Är inte så långt kvar nu tills Lillen kommer ut så behöver så många förslag som möjligt så kanske det iaf finns ett namn som duger åt herrn här hemma

• Svar på tråden Amerikanskt pojknamn?
  • LillYmer
    Wagram skrev 2008-10-29 19:07:48 följande:
    MilesCullenDylanJasonConnor
    Näää inte Jason.. Jason kommer upp ur vattnet och mördar folk på fredagen den 13:3 *ryser*
  • sarahara

louis/lewis, lennox och marlon!

• LillYmer

Apropå Lennox så är ju Maddox rätt coolt. Men man kanske inte vill va en Angelina Jolie-rip off..

• ElleMelle

Sean
    Jason
    Nickolas
    Benjamin
    Trevor
    Steven
    Brandon
    Matthew
    Jermaine
    Josh
    Keith
    Eric
    Zack
    Gabe
    Andrew
    Mark
    Cameron
    Jared
    Miles
    Ryan
    Anthony
    Nathan
    Dwight
    Robbie
    Grant
    Cody
    Troy
    Cary
    Derrick
    Taylor
    Lance
    Spencer
    Caleb
    Austin
    Corey
    Preston
    Carson
    Terrence
    Darryl
    Jeremy
    Rodney
    Will

Några amerikanska pojknamn... Hoppas det skall passa!

• Wagram

Miles tycker jag verkligen ar det ultimata amerikanska pojknamnet. Det holl min son (som ar fodd i USA) pa att fa heta, men nar han kom ut sag han inte ut som en Miles. Synd!

• Nummerupplysningen

Inget som lockar han här hemma Men vi har iaf gjort framateg och bestämt oss för ett andranamn, Lincoln Verkar som att han behöver se barnet själv för att se vad det är för namn so passar på den lilla

• Strix

Varför måste det vara amerikanskt? Om pojken kommer att vistas mycket i USA är det ballare med exempelvis Viking.

• Thes

Japp Dewin utalas som Kevin men med D såklart =)  Älskar det namnet och får många komplimanger för det, så ovanligt men ser fler som döper sina till det nu.

• stinagreta

Jack är väldigt amerikanskt, och funkar bra på svenska också. Eller Butch?

• Ninnie81

några fina pojknamn

Milton
    Viggo
    Melwin (heter vår son)
    Zeb
    Zion
    Charlie
    Jack
    Levi
    Elvis

• T inne

Några fina pojknamn som jag själv funderat på om de nu blir en pojke är Jason eller James, korta fina namn. dessutom finns de ju en liten chans att vår lille ärta kan föddas på fredagen den 13:e hehe

• lo800

Texas kanske?
    Vad tycker han själv då? Har han kommit med några förslag?

• jason155

oh my god, Dylan är sååååååå vackert, jag är ingen tjej men holy shit vad det namnet var ursnyggt

• Vitrysk hockeyhjälte
    Thes skrev 2008-11-11 09:53:15 följande:
    Japp Dewin utalas som Kevin men med D såklart =)  Älskar det namnet och får många komplimanger för det, så ovanligt men ser fler som döper sina till det nu.
    Devin med V uttalas som Kevin fast med D, ja. Dewin med W kommer en amerikan att uttala ungefär "Dooin".
    Count hotfull pastor, sprungen ur kaos.
  • jason155

ta Dylan för i helvete, det är ju det bästa namnet jag har hört, jag vill faktiskt döpa om mig till det

Svar på tråden Amerikanskt pojknamn?