• Nummerupplysningen

Amerikanskt pojknamn?

Behöver hjälp med nått bra amerikanskt pojknamn, har hittat jätte många fina namn, men sambon säger nej till alla namnförslag Är inte så långt kvar nu tills Lillen kommer ut så behöver så många förslag som möjligt så kanske det iaf finns ett namn som duger åt herrn här hemma

• Svar på tråden Amerikanskt pojknamn?
  • Fille Fjonkan
    Nummerupplysningen skrev 2008-10-23 11:13:01 följande:
    Inget som dög, oväntat? Nej Frågade han ifall han iaf kan komma på ETT namn, men de kunde han inte, inte ens ett andranamn efter en släkting eller nått dy likt. Kommer väl sluta med att stackarn få heta "namnlös" eller nått
    Om han inte kan komma på ett enda förslag själv borde han inte avfärda dina förslag så lättvindigt. Tycker jag. Sluta försöka få honom att godkänna namnen och koncentrera dig på att hitta namnet DU vill ha. Sedan sätter du igång operation bearbetning tills han kommer med ett motförslag eller accepterar ditt förslag
    / Fille med Kisen -03, Tösen -05 & Pysen -07
  • Tintin84

James, Tyler, Steven, Elijah, Jackson, Evan, Sean, Blake, Tristan, Kyle, Kian

• ius lexis

Jason
    Tim eller Timothy
    Jack
    Tyler
    Christopher

• LillYmer

Har sambon humor och har kollat en del på south Park så är ju namnen Kyle, Kenny och Timmy givna =)

• Fille Fjonkan
    Thes skrev 2008-10-29 08:27:37 följande:
    Dewin heter våran son =) fint namn
    Hur uttalas det?
    / Fille med Kisen -03, Tösen -05 & Pysen -07
  • littlepixiegrl
    Fille Fjonkan skrev 2008-10-29 18:42:46 följande:
    Hur uttalas det?
    Rent grammatiskt ska det uttalas "Dooin", men det har jag aldrig hört som namn förr. Förmodligen uttalas Dewin som "Devin" alltså Kevin fast med D   Skrattande
    (även om det är fel...)

Jag kan såklart ha fel!
Svar på tråden Amerikanskt pojknamn?