• Anonym

Killar, hur ofta runkar ni per dag?

ja, som rubriken lyder.. :)

• Svar på tråden Killar, hur ofta runkar ni per dag?
  • Anonym (Kille)
    Anonym skrev 2008-10-24 13:23:08 följande:
    ja, som rubriken lyder.. :)
    Vilket kön har du, jag runkar ca en gång per dag.
  • Anonym

1-2 ggr om dagen är normalt, men jag har tagit ett medvetet beslut att dra ner på det för att kunna kanalisera den sexuella energin på annat håll. Mitt rekord är 14 ggr på en dag:)

• Anonym

helst en gång om dagen.. men det är ju inte alltid det går.

• Anonym (tjej)
    Hella031 skrev 2008-10-24 16:04:42 följande:
    hade den jag varit ihop med sagt det hade jag bara skrattat.. Känns som om han skulle sagt det bara för att hamna på "plussidan"... typ
    Har sagt till honom att jag tror faktiskt inte på honom vad gäller detta...visst f*n har han runkat!!!
  • SuperFly

Jag runkar nästan alltid direkt när jag vaknar på morgonen, och oftast på kvällen också. Skall nog runka lite nu innan jag somnar faktiskt!

• janne j

En omskuren man och en norrlänning satt i bastun då den omskurne sa:
    - Jag ser att du också gjort en omskärelse.
    - Omskärelse? sa norrlänningen.
    I Norrland kallas det för slitage.

• Anonym (MM)

Anonym (tjej) skrev 2008-10-24 14:58:29 följande:

Min sambo säger att han inte har runkat sedan vi vart tillsammans,alltså på 5,5 år???Grabbar,är detta möjligt?? Jag tror inte det är sant...
    Haha den var bra. Nästan samma som att jorden är platt. Han känner säkert att det känns genant att prata om så då är det lättare att vara dum och neka.

Själv beror det på. Har upp perioder och nergångar. Uppgång så kan det bli 1 gång om dagen i någon vecka medans när nergång slår till så kan det dröja någon vecka innan den halas fram
  • Anonym (Kille)

Anonym (tjej) skrev 2008-10-24 14:58:29 följande:

Min sambo säger att han inte har runkat sedan vi vart tillsammans,alltså på 5,5 år???Grabbar,är detta möjligt?? Jag tror inte det är sant...
    Antingen skäms han att berätta för dig att han runkar. Hur ofta har ni samliv. Om ni har det minst varannan dag kanske han talar sanning. Jag själv är oftast så kåt efter tre dagar utan utlösning att jag måste runka om jag inte har samlag. Jag själv brukar runka varje morgon. Mitt svar blir 1-2 gånger om dagen. På ett år tror jag mer än 99% av alla killar har runkat minst en gång även om de knullar regelbundet.
  • Anonym (Kille)

Anonym (tjej) skrev 2008-10-24 15:09:23 följande:

Jo,visst kan det vara möjligt....men det känns inte så på ngt vis...alla killar runkar väl ngn gng..
    Det stämmer som du säger jag tror alla killar runkar.
Svar på tråden Killar, hur ofta runkar ni per dag?