• Anonym

Killar, hur ofta runkar ni per dag?

ja, som rubriken lyder.. :)

• Svar på tråden Killar, hur ofta runkar ni per dag?
  • Anonym

Kan svara åt min sambo: Jag gör det aldrig säger han, behöver inte det för jag ger honom det han vill =D

• Anonym (linda)

Anonym (MM) skrev 2008-10-25 09:18:32 följande:

Det finns ju massor med tillfällen att dra lite i den. Duschen på morgonen eller lite ensam tid efter jobbet.Saken är den att killar bara gör det. Drar några gånger så är den igång. Tjejer måste han något som stimulerar hjärnan också. Så är det med min tjej hon tar alltid så jäkla lång tid på sig. Gör onani till värsta saken. Därför hinner killar med och inte tjejer.
    här kan det gå väldigt fort, fast det beror kanske på att jag alltid är kåt å redo haha
    minst en gång om dagen ibland kan det va 3 beror ju på..
  • Anonym (Kille)

Jag drar en handtralla oftast varje dag.

• Anonym (mams)

Ni som runkar i sängen på morgonen elelr kvällen innan tjejn lägger sig..var sprutar ni satsen..rätt ut is änegn elle rhar ni papaper med er och var gör ni av det? jag menar det märker väl hon attd et ligger papaper överallt intill sängen isf???

• Anonym

Anonym (mams) skrev 2009-01-12 00:54:43 följande:

Ni som runkar i sängen på morgonen elelr kvällen innan tjejn lägger sig..var sprutar ni satsen..rätt ut is änegn elle rhar ni papaper med er och var gör ni av det? jag menar det märker väl hon attd et ligger papaper överallt intill sängen isf???
    min kille torkar sig typ på sängkläderna...uu..
  • Anonym

HUR runkar ni? Vad tänker ni på eller vad kollar ni på för slags porrfilmer? Vad tänker ni på precis när ni kommer?

• Anonym (Kille)

Anonym skrev 2009-01-12 09:38:38 följande:

HUR runkar ni? Vad tänker ni på eller vad kollar ni på för slags porrfilmer? Vad tänker ni på precis när ni kommer?
    Drar förhuden fram och tillbaks har tummen på ena sidan och de övriga på andra sidan, ungefär som man håller ett glas. Tänker inte så mycket är mest kåt, tittar på handjob cumshots när det går.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Ibland)

Inte är det ofta, och när det händer så har jag en prostatastimulator i rumpan samtidigt. Det blir en längre och skönare orgasm med mera sperma. ????

• Anonym (50 years of grey)

Vardagar 1-4 ggr/dag

Helgdagar och semester 0-1 ggr/dag

Varför?

Därför:

sex med sambon 2-4 ggr/år

• sugenkille6969

1-2 gånger. Håller runt kuken med höger handen och drar upp och ner över ollonet.

Älskar att runka och spruta inför/med tjejer. IRL men även på chatt/Kik etc. Sjukt härligt.

Svar på tråden Killar, hur ofta runkar ni per dag?