• Anonym

Killar, hur ofta runkar ni per dag?

ja, som rubriken lyder.. :)

• Svar på tråden Killar, hur ofta runkar ni per dag?
  • Anonym (nyfiken)

Nu när så många svarat "minst 1 gång om dagen" så undrar jag...hur hinner ni med det? Altså...om ni jobbar och sedan umgås med partnern (och har sex tillsammans så gott som varje dag)...när hinns det med en runk? Gömmer ni er på toan då och passar på?

tycker det är lite intressant för det verkar så himla enkelt för er killar...inte lika invecklat för som för oss tjejjer
  • Anonym (Kille)

Mitt rekord på en dag är bara 5 gånger på en dag, när jag var singel och i 20-års åldern oftast 2 gånger morgon och kväll, nu när jag är gift runka jag bara på morgonen, alltså 1 gång per dag.

• Anonym (kille)

normalt runkar jag minst en gång per dag och då är det på morgonen direkt när jag vaknar nästen.
    Nu de senaste veckorna har jag inte vatt så kåt eller sugen så nu har de kanske bara vatt ca 2-3 gånger i veckan, men då blir det faktist härligare orgasm än att runka utan man är sugen på det.

• Anonym (MM)

Det finns ju massor med tillfällen att dra lite i den. Duschen på morgonen eller lite ensam tid efter jobbet.Saken är den att killar bara gör det. Drar några gånger så är den igång. Tjejer måste han något som stimulerar hjärnan också. Så är det med min tjej hon tar alltid så jäkla lång tid på sig. Gör onani till värsta saken. Därför hinner killar med och inte tjejer.

• Anonym (kille)

det är inte så för mig att det bara är att dra sen är man kåt. det krävs lite mer tankar på sex o nakna kroppar för det ska bli nått bra av det för oss också.
    annars blir det bara ett sprut som man klarar sig utan, man vill även ha en orgasm som går igenom hela kroppen för det ska vara lönt.

• Anonym (maja)

min man säger att han inte runkar så ofta, att han föredrar att ha sex. Jag tror inte han ljuger för jag har varit öppen med att jag smeker mig själv en till två ggr om dagen, även om vi haft sex.. Klart man hinner, så lång tid tar det inte..

• Anonym (10 år)

Frågade min karl nu och han säger aldrig. Efter tio år ihop så vet jag det är sant. De enda gånger han gör det är då jag är med för han vet att jag gillar det.   

Har haft ihop det med andra förr som knappt velat släppa sin leksak. Tyckte det var rätt skönt att min nuvarande inte satt med handen i sina byxor så fort tillfälle gavs. 
  • NoXigen

kan hända att man drar ett tag eller två när det joffsas med sambo, men inget på egen hand , Tcker inte de e skönt

Svar på tråden Killar, hur ofta runkar ni per dag?