• Anonym

Killar, hur ofta runkar ni per dag?

ja, som rubriken lyder.. :)

• Svar på tråden Killar, hur ofta runkar ni per dag?
  • Anonym (10 år)
    Anonym skrev 2008-11-05 08:22:19 följande:
    Kanske lite OT men jag tror inte ett dyft på de tjejer som hävdar att deras män aldrig runkar - " han får det han behöver av mig bla bla.." Otroligt naivt att tro det. Varför är det så hotande för vissa att deras karlar tycker om att njuta själva? Och stackars män som är så "pussy whipped" att de inte vågar tillstå att de gör vad människor gör emellanåt, onanerar.
    Tråkigt att du inte tror oss. Nu skrev jag aldrig att "han får det han behöver av mig bla bla" men däremot skrev jag att han aldrig runkar. 
    Jag ser väldigt gärna att han runkar. Skulle älska att att han kom till mig efteråt och viskade vad han gjort. Det vet han om. Lusten att själv runka verkar inte finnas.
  • Anonym (Kille)
    Mandi74 skrev 2008-11-06 07:45:54 följande:
    Nej.. när jag är där så runkar han som sagt inte. Vart vill du komma? Tror du han ljuger för mig eller vad?
    Bara en rak fråga, sluta tolka meningar. Varför skulle han ljuga.
  • Mandi74
    Anonym (Kille) skrev 2008-11-06 18:15:19 följande:
    Bara en rak fråga, sluta tolka meningar. Varför skulle han ljuga.

Ok förlåt då om jag missuppfattade dig.

Nej, jag har inte sett honom runka, för när jag är där runkar han inte då knullar vi i stället.

Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Anonym (Kille)
    Mandi74 skrev 2008-11-06 20:09:31 följande:
    Ok förlåt då om jag missuppfattade dig. Nej, jag har inte sett honom runka, för när jag är där runkar han inte då knullar vi i stället.
    Ok, det var inte så farligt ha en bra kväll.
  • Mandi74
    Anonym (Kille) skrev 2008-11-06 21:04:21 följande:
    Ok, det var inte så farligt ha en bra kväll.
    Tack detsamma.
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Anonym (?)

Alltså, jag blir bara så nyfiken! Ni killar som runkar flera gånger om dagen, hur hinner ni? Har ni familj? Jag vet inte hur ofta min sambo runkar, men jag förutsätter att han gör det emellanåt. Men nu sitter jag och funderar på när det skulle vara. Han duschar aldrig på morgonen, och den vakna tiden innan vi går till jobbet är vi tillsammans i stort sett hela tiden (ja, även inne på toaletten) så jag kan med all säkerhet säga att han inte runkar då.

På jobbet vet jag iofs inte vad han gör, han kanske drar en handtralla inne på muggen där, men det känns lite otroligt med tanke på hur han är som person och vilket jobb han har. Men man vet ju aldrig.

På kvällarna duschar vi i stort sett alltid tillsammans, så inte heller då runkar han.

Nä, jag vet i fasen när han ska hinna runka

• Anonym (Kille)

Anonym (?) skrev 2008-11-06 21:12:39 följande:

Alltså, jag blir bara så nyfiken! Ni killar som runkar flera gånger om dagen, hur hinner ni? Har ni familj? Jag vet inte hur ofta min sambo runkar, men jag förutsätter att han gör det emellanåt. Men nu sitter jag och funderar på när det skulle vara. Han duschar aldrig på morgonen, och den vakna tiden innan vi går till jobbet är vi tillsammans i stort sett hela tiden (ja, även inne på toaletten) så jag kan med all säkerhet säga att han inte runkar då. På jobbet vet jag iofs inte vad han gör, han kanske drar en handtralla inne på muggen där, men det känns lite otroligt med tanke på hur han är som person och vilket jobb han har. Men man vet ju aldrig. På kvällarna duschar vi i stort sett alltid tillsammans, så inte heller då runkar han. Nä, jag vet i fasen när han ska hinna runka
    Jag runkar ibland två gånger på en dag om man är kåt så tar man sig tid att runka tills man får utlösning. Jag har familj men samlivet är inte perfekt. Får han runka för dig om det inte påverkar samlivet.Vill du veta hur ofta han runkar får du väl fråga honom.
  • Anonym (Kille)
    Anonym skrev 2008-11-05 11:54:00 följande:
    Puffar lite. Fler killar som vill berätta om sina runkvanor? Nyfiken ju!
    Jag måste erkänna det är en av mina största sexuella fantasier att få en runkfråga av en kvinna.
Svar på tråden Killar, hur ofta runkar ni per dag?