• Anonym

Killar, hur ofta runkar ni per dag?

ja, som rubriken lyder.. :)

• Svar på tråden Killar, hur ofta runkar ni per dag?
  • mrbiig
    Polargirl skrev 2008-11-10 09:08:08 följande:
    Vore jag kille skulle jag pilla ofta!
    Pillar ni nu?
  • Anonym

Min kille måste vara den underligaste i hela världen, han runkar aldrig! När vi har sex så är det alltid massor, alltså mängder med sperma om vi inte haft sex på några dagar. Jag onanerar mer än honom, helt klart.

• Polargirl

Alltså, jag "pillar" ganska ofta som tjej, men vore jag kille och alltid hade k*ken tillhands skulle jag nog fasiken pilla oftare!

I tried sniffing Coke once but the ice cubes got stuck in my nose.
  • mrbiig
    Polargirl skrev 2008-11-10 10:35:05 följande:
    Alltså, jag "pillar" ganska ofta som tjej, men vore jag kille och alltid hade k*ken tillhands skulle jag nog fasiken pilla oftare!
    Hehe hade jag haft en mus så hade jag pillar oftare
  • Mattisdotter
    Anonym skrev 2008-11-10 10:31:54 följande:
    Min kille måste vara den underligaste i hela världen, han runkar aldrig! När vi har sex så är det alltid massor, alltså mängder med sperma om vi inte haft sex på några dagar. Jag onanerar mer än honom, helt klart.
    Nä nu tror jag allt du ljuger skoja, men om man ska lyssna till vissa här på fl, så är man ju helt blåst naiv och böåögd om man tror att ens kille inte gör det! Men jag vet ju mer om min man än någon här....
  • Mattisdotter

Oj, glömde visst det viktigaste så ingen tror något annat: HAN FÅR GÄRNA GÖRA DET om han vill

• Anonym (MaN)

...ett par ggr går det åt om jag inte ska bli tokig!

• mammasälskling

Min sambo runkar inte ofta, inte vad jag vet iaf, men vi båda två är nymfomaner så vi har ofta sex och mycket.
    Men vad han säger så gör han det inte men jag tror han inte kan hålla sig utan det händer nog att han pillar lite på snabeln därnere

• Anonym (Kille)
    Mattisdotter skrev 2008-11-10 19:02:41 följande:
    Nä nu tror jag allt du ljuger skoja, men om man ska lyssna till vissa här på fl, så är man ju helt blåst naiv och böåögd om man tror att ens kille inte gör det! Men jag vet ju mer om min man än någon här....
    Hur ofta runkar han.
Svar på tråden Killar, hur ofta runkar ni per dag?