Inlägg från: melizza |Visa alla inlägg
  • melizza

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Butte vad söta barn i BT

• melizza

loveliva: fina regnbågs bilder på dina jättesöta barn

• melizza
    Duntoffla skrev 2008-10-30 13:46:53 följande:
    Jag vet inte. Det hade läckt ut på bodyn och brallorna och sen när jag skulle försöka skölja rumpan i handfatet så rann vattnet inte undan så fort (mina långa hårstrån som är boven till det) vilket resulterade i rätt äckligt handfat. Då gav jag upp och tog både Noel och mig själv till duschen. Jag var ändå näck för jag höll på att byta kläder strax innan.och blodpudding igår- du kan ju tänka själv...
    mysigt....ha ha tur du fick städat iaf så var det avklarat
  • melizza
    Duntoffla skrev 2008-10-30 14:08:29 följande:
    Jag tog 86/92 och den sitter så här
    nej visa inte då blir man sååååå sugen juh....

jättesöt kille!!
  • melizza
    Duntoffla skrev 2008-10-30 14:16:10 följande:
    Haha... BT är värst! Man blir så sugen på nytt hela tiden! Tack!
    jag håller med varje gång man ser nåt där så letar man och när man hittar så är det nästan omöjligt att inte köpa
  • melizza

FL Lisa skrev 2008-10-30 14:23:06 följande:

det värsta är ändå när man ser något som man bara MÅSTE ha och så är det från en gammal kollektion så då får man leta med ljus och lykta land och rike runt innan man finner den.Förresten butte måste tacka om tipset om Miloii och cirkusbyxorna. Jag ringde dit och hon skulle skicka dom. Dock lät hon jätteförvånad när jag frågade om hon kunde skicka...och sen visste hon inte hur hon skulle lösa betalning så det fick jag svara på men jättesnälla och söta verkar dom vara i den butiken
    det är då man kollar T varje dag för att se om det möjligtvis kommer in nåt där....sånt är nästan värre när man MÅSTE ha och inte hittar men å andra sidan så blir man inte pank iaf
  • melizza
    ängeln83 skrev 2008-10-30 14:36:47 följande:
    Hallå igenLiam vaknade tidigare än beräknat så vi la oss i soffan o gosade lite, o somnade båda 2, sambon såg måttligt förvånad ut när han kom hem från jobbet, jag som skulle ha middagen klar strx efter kl 14
    skönt med en liten middagstupplur för mamman med
  • melizza

FL Lisa skrev 2008-10-30 14:37:55 följande:

Hmm...tyckte väl det var lite för tyst här hemma. Och mycket riktigt...Alvin hade visst lärt sig hur man får upp vårat skafferi och däri hade han fyndat en ask med vaniljsocker som han så lägligt tömt ut över hela sig. Som tur var hade han nappen i så han verkar inte ha ätit massvis med socker i alla fall.
    kul...fram med damsugarn nu då
  • melizza

FL Lisa skrev 2008-10-30 14:37:55 följande:

Hmm...tyckte väl det var lite för tyst här hemma. Och mycket riktigt...Alvin hade visst lärt sig hur man får upp vårat skafferi och däri hade han fyndat en ask med vaniljsocker som han så lägligt tömt ut över hela sig. Som tur var hade han nappen i så han verkar inte ha ätit massvis med socker i alla fall.
    kul...fram med damsugarn nu då
  • melizza
    Buttelina skrev 2008-10-30 14:42:03 följande:
    det tyckte INTE pappan det var han som fick städa
    nu efteråt kan du visa kortet på han till pappan och nu måste han ju tycka att det var visst lite roligt kanske
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11