Inlägg från: melizza |Visa alla inlägg
  • melizza

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

om man ska ta tåget till Köpenhamn från Malmö eller hur tar man sig dit enklast utan bil??
    tänkte ta tåget från Göteborg till Malmö och sen???? vet jag inte hur jag ska komma till Köpenhamn juh

• melizza
    karmasus skrev 2008-10-29 12:03:34 följande:
    Någon som kommer ihåg priserna från Molos förra lagersalg?är ju liiiiiiite sugen att ta mig dit..
    vill med veta

snälla nån som kan friska upp minnet
  • melizza

kostar det 75 dkk för tröjor över strl. 92 med??

• melizza
    ängeln83 skrev 2008-10-30 09:38:17 följande:
    Där finns den, men jag förbrukade koden igår
    vilken kod har matador?? vad får man då?? rabatt?
  • melizza

jaha ååå jag tänkte att jag hade missat nå : )

• melizza
    Jen80 skrev 2008-10-30 11:51:46 följande:
    Haha, tack tjejer . Känner också att den är finare som julklänning. Tänkte jag redan innan jag fick Ava, att om jag någonsin får en tjej så ska hon ha kik kids röda velourklänning på julafton . Skadad ?!?Får se vilka strumpbyxor det blir till. Klassiskt blir det ju med vita, lite finare till, men roligare med nån färg...
    Men i år har jag inte sett nån fin där. Ava sover också på en fäll med filt över så det skulle säkert räcka med en sån...
    Min dotter hade den röda kik kid förra året så nu letar jag efter nån som är minst lika fin att ha i år...den är jättefin med ett par vita strumpbyxor till eller svarta.
  • melizza

RååSa BuBBlan skrev 2008-10-30 12:18:49 följande:

Jo visst e den det.. Men råååsa e ju råååsa liksom   *gillar råååsa*
    näää den lila är finare och den syns det inte lika mycket på om det blir fläckar som inte går bort som det ibland kan bli på ljusa kläder och det skulle det göra på den ljusa rååååsa overallen....den råååsa är mer reima-färg så den lila är mer molo-färg
  • melizza
    Tjejtriss skrev 2008-10-30 12:22:20 följande:
    Hon kanske behöver en råååsa vinterjacka då? Skulle nog inte ha den rosa overallen, den är ju lite ljus..
    håller med KÖP en rosa jacka....det är fint

*älskar med råååsa*
  • melizza
    jacao skrev 2008-10-30 13:14:44 följande:
    Köpte precis en regnbågsjacka Hoppas bara att den passar, fick bli en 98:a, det var det enda som fanns kvar. Tor ni den passar en snaart 3 årig kille. Han är "normal" stor, kanske lite mindre än "normal" ? Och vad sjutton har man för mössa till regnbågsjackan?Så mycket fiiina barn OCH kläder i BT, ta åt er allihopa!Efter vår utflykt igår, har jag blivit påmind om att alla föräldrar inte bryr sig om vad deras barn har på sig, inte ens om kläderna är urvuxna...
    jag skulle haft en helröd mössa till eller helblå

vart köpte du jackan...fyndade du??
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11