Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Åh ser att ni snackar zipi vantar. anton hade sådana för kanske 4 år sedan. Och jag hoppas verkligen att de blivit bättre för vi var inte nöjda med dem. Bulliga och jobbiga att sätta på, trots dragkjedjan. Och de blev dyblöta vid minsta lilla snö ute. Fast det var ju ett tag sedan men jag vågar inte testa dem igen. S¨å ni som har får meddela sedan om de blivit bättre.

• SmillaMilla

Hm är jag ensam här i dag?

Jag har precis beställt lite julklappar till svea. Inga danska kläder utan babblarna

Blir bok, figyrer, ryggsäck och affich Lär bli väldigt uppskattat här.

• SmillaMilla
    Duntoffla skrev 2008-11-05 09:25:13 följande:
    Just ja, den hade jag redan glömt Du lär väl shoppa en del på Molo så OTT bleknar nog i jämförelse
    Va har du missat babblarna! Det trodde jag inte att någon i denna tråd hade gjort

Men detta måste du visa Noel:
    www.babblarna.se

klicka på musikvideon!
  • SmillaMilla

Tillbaks från musiken Svea dansar och pringer runt som en dåre. Så nu ligger hon helt deckad och sover förhoppningsvis 1½ timme tills det är dags att hämta två härliga ungar på dagis. Så i kväll blir det fullt hus, äntligen.

Men på musiken så funderade jag på kläder. Hur är det när ni går på öppnaförskolan, kyrkis eller vad ni nu gör med era små? Är det fler som har danska märken än just ditt/dina barn? För här är jag nämligen nästan ensam om att ta på barnen dessa kläder till vardags. Hur ser det ut hos er?

• SmillaMilla

FlowerPowermama: Så fina flicker i härliga kläder du har!!!

Trunken81: Åhhh vilken hälig tjej! Så fin kombo ju!

Agster: Den där kikkiden har jag missat. Superfin!

Duntoffla: Supersöt Noel i fina lammen!

Råååsa bubblan: Åhhh vad de är fina de där prickarna, ångrar så att jag inte köpte dem när de var på rea här.

Jen80: Söta Ava!

• SmillaMilla
    Helle skrev 2008-11-05 11:19:39 följande:
    Härligt när de får släppa loss så Mina barn har på sig sina danska kläder till vardags. Ibland kanske inte de nyaste till dagis då man inte har nån koll på hur de gör när de äter (vis av att soppan kan komma på hela tröjan ...). Men annars hinner man ju inte använda dem
    ha ha ja hon behöver verkligen Springa av sig.

ja här använder vi också danska kläderna hela tiden. Vi har ju knappt andra så vad skall vi använda liksom. Men här känns det som om alla kommer i gamla arvegods från kusinerna som nu är typ 15. Ja kanske de inte har samma intressen. Därför är jag nyfiken på hur det är på andra ställen. Och självklart får alla ha vad de vill på sig, jag dömmer ingen men är bara nyfken.
  • SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-05 11:52:55 följande:
    Å jag kommer iväg till OTT:s utförsäljning idag iallafall Jag och Gubben ska gå i eftermiddag   oj va han kommer tycka de e skoj    NOT
    Åh vad kul!!!
  • SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-05 11:57:15 följande:
    Ja, de ska bli skoj! Hoppas man kan hitta nåt fint
    ja det tror jag säkert Bara det är danskt så
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11