Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Åhhh nej jag kan inte fara på lagersalgen

Snälla snälla någon som vill handla åt mig????

• SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-29 13:16:20 följande:
    Här ser du hur stor den är  
    åhhh vad fin!!!!
  • SmillaMilla

Åh vad mycket fint shopping i bt.

I morgon kommer mina bilder

På mässan köpte jag en grå/rosa randig tröja (150 kr) och grå byxor med lång mudd (180 kr) från molo och en tröja med fåglar (150kr ) från småfolk. Såååå nöjd med mässan i år!

• SmillaMilla
    Preggi skrev 2008-11-01 21:51:30 följande:
    Godkväll tjejer! Hur är läget i tråden? Här har vi haft en trevlig dag med Duntoffla och hennes sambo och lilla Noel. Vi var på underbara barnmässan med Jompa och fyndade en massa NS.. Nån som har koll på var jag kan hitta en snygg svart mössa?
    alltså jag tyckte inte alls att de hade så mycket bra ns på mässan. var där i går. dock så har vi ju nästan allt sedan innan. men priserna tyckte jag inte var så där super, men men.
  • SmillaMilla
    Preggi skrev 2008-11-01 21:59:21 följande:
    Jag hittade en hel del jag tyckte om. Vi har mkt sedan innan men jag tog större strl nu. Men smaken är ju som baken.. 4 par jeans ett par vct byxor 2 långärmade t shirts och en mössa för ca 1000:- tycker jag är bra priser...
    oj ja det var bra pris. Vad kostade byxorna då?

Anton har ju 4 par nova star och större finns ju tyvärr inte. Och svea har ett par och det känns som om det räcker då hon bara är ett år. Dock har hon många tröjer. Älskar verkligen nova star!
  • SmillaMilla
    Preggi skrev 2008-11-01 22:07:33 följande:
    200:- styck och vct 175 och tröjorna 80 st. Mössan fick jag på köpet för jag var en bra kund.. Jag älskar NS och tror inte att jag kommer att tröttna på deras kläder på länge. Matilda har nu 6 par ns jeans och P har 5 par..
    hm då var det bättre pris i dag än i går. byxorna kostade ju 300 i går och tröjorna nästan 200. kjolen 250. t-hirt 50 kr.
  • SmillaMilla
    Incommunicado skrev 2008-11-02 17:19:01 följande:
    Jag ahr lagt in shoppingbilder i BT.
    sååå fint!
  • SmillaMilla

Visst var det någon som hade en lista på priserna inför molos lagersalg?

Vad tror ni att det kan finnas där?

• SmillaMilla
    SmillaMilla skrev 2008-11-02 18:32:25 följande:
    Visst var det någon som hade en lista på priserna inför molos lagersalg?Vad tror ni att det kan finnas där?
    INGEN??
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11