Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Duntoffla skrev 2008-11-04 18:56:10 följande:
    Go kväll!Händer det något kul här?Smilla- Vad fin Svea är i den rosa Småfolk! Fin Katvigshopping också! Visst är den röda Katvigen underbar? en klar favvo här hemmaLisa- Fin outfit! och vilka fina fynd idag!Loveliva- Härliga Katvigränder i massor! J esssica- Vad fin Kevvan är i Molo och Kik kid!Plummy- Härligt att få bli runtkörd i vagn! Preggi- Jag håller fast vid Småfolk på fotograferingen även om det andra är fint det med. Rååsa Smurfen- Härliga rengbågen på Tara!Bubblan- Söta Ida i Katvigs ränder!Emmsan- söt liten "gris" i lammsuit! Kul att den var så fin!Harley- Fina Cayenne i Molos tunika och byxor!Lillronya- Fina E i Nova star! Lite stor kanske men det ser ut att funka i alla fall Och fina A i härlig turkost!Stormis- Sötis i Molo!Skatten- Fina Skatten i fina ränder! Så du fick tag på suitsen till slut
    Tack Ja katvigen är underbar men jag tycker den ser så knasig ut när hon sitter ner
  • SmillaMilla
    Plummy skrev 2008-11-04 18:58:38 följande:
    I april kommer nästa bebis Tätt mellan 2:an o 3:an blir det Signe kommer vara 1 ½ år.
    Åhhh vad kul! Grattis! Antar att Signe är lite lugnare än Svea för annars tror jag inte att du hade vågat ha dem så tätt
  • SmillaMilla
    Plummy skrev 2008-11-04 19:07:58 följande:
    Signe är och har hela tiden varit ett lugnt barn måste jag säga Visst, nu är hon 1 och river i grejer o så, men hon är inte på långa vägar som hennes storasyster var i samma ålder. Vilken skillnad det är på mina barn! Signe har börjat gå NU, fast bara lite lite grann. Tilda traskade runt vid 10 månader och har alltid haft en sjuhelsikes humör..haha!
    ha ha det låter som mina barn det där. Anton (mitt första) var jätte lugn satt bara på sin filt och lekte lungt med sina leksaker. Svea är rena motsaten, gick också vid 10 månader och hennes humör ja det är ett rent helvete. Dock har vi ju ett "extra barn" så vi har fullt hus här. Så några fler biologiska lär det ju inte bli här   
  • SmillaMilla

Duntoffla: ja jag håller så klart med. Det är ju så roligt att få kommentarer på det man lägger in i bt. Vi andra borde kanske ta efter dig!

• SmillaMilla
    seadwarf skrev 2008-11-04 19:28:11 följande:
    Åh vilken härlig unge!

Stör man sig mycket på sådana tröjor? eller skall jag göra mig av med den? För annars så älskar jag den.
  • SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-04 19:29:20 följande:
    Hello girls Gubben hemkommen o familjen utfodrad här..fy va less vi är på allt strul efter mammas död nu    lägenheten är ju såld och vi väntar ju in dom pengarna för att kunna lösa alla betalningar o skulder som nu blivit under tiden, å nu ringde BRF till syrran o sa att dom inte kan godkänna försäljningen om inte hyrorna är betalda.. *suck*  blir till och tömma kontona igen nu då Å vi ligger ute med såååå mycket pengar nu jag och systrarna.. Närmare 100.000.-  å de känns!!  Måtte detta bli klart snart!!Lillronya--- Å va fina barnen dina är i bildis!! Å .A. passar superduperbra i blå/gröna Katvigarna!! Kanonfint på henne verkligen Stormis--- Å lilla sötisen i fina kläder!!Skatten--- Å Bubblans favoritskatt i helt underbara ränder!!!  *gullsnutt*Smilla--- Fiiina barnen i Katvigarna Flower Power--- söta töserna i urfina kläder Jen--- ska se om jag klarar av att få in dina bilder
    Nä men fy vad jobbigt! Sådana saker tycker man att andra skall sköta för ni går ju ändå igenom en stor sorg! Skickar en stor styrkekram!

Tack för kommentaren!
  • SmillaMilla
    seadwarf skrev 2008-11-04 19:35:15 följande:
    Grattis!!
    ha ha tar du svea så kan vi nog byta ett tag

Ja jag tror absolut att jag behåller tröjan. Den var ju billig hela 40 % rea
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11