Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Så jag hade nog tagit med både och

• loveliva
    J esssica skrev 2008-10-30 09:43:26 följande:
    Jag bubblan,skatten å harley
    Och busloppan, Emmsan & jag

Hej förrästen
  • loveliva
    Fantastiska Skatt skrev 2008-10-30 09:47:17 följande:
    Hej!!
    Hej

Guuuuud vad jag längtar tills nästa lördag !!!!!!!!!!!
    Ska bli så kul att träffa er alla också
  • loveliva
    J esssica skrev 2008-10-30 09:49:32 följande:
    Vi måste ju se till att träffas allihopa!!
    apselut !!!!!!!!!!!!
  • loveliva
    Fantastiska Skatt skrev 2008-10-30 09:56:17 följande:
    Jag oxå!! Wiiieee det ska bli sååå kul!! Fast jag ser nog mer fram emot att träffa er alla än att shoppa tror jag nästan  

Ska ta mig en liten siesta här nu medans Hilda sover. Natti natti
  • loveliva

Hej

Har sovit en stund med Hilda nu, sååå skönt det var med en liten tupplur Var längesen jag sov mitt på dagen

Jen- Ser att du jagar varm overall till Ava. Jag har Lindex fleeceoverall, den är jätte varm & gosig Tyvärr har de inga fina i år (tycker jag), men på tradera kanske det finns ??
    Jag köpte en rosa molnoverall förra året i stl 80 innan Hilda ens var född

Thea & grodan: Underbara utebilder på dina fina barn fin molokombo på lille Alex !!! sååå fina färger !!!

Harley- Din dotter är såååååå vacker !!!! snygg shopping också

Duntoffla- Supersöta Noel fina katvigränder & molobralls !!!

Jacao- Snygga rymdtröjor på dina pojkar & söt liten tös i katvigklänning !!

Seadarf- Söta söta E i molo !!!!!

havsvind- söta tösen i knappbodyn & katvigbralls !!! fin shopping också

• loveliva
    Jen80 skrev 2008-10-30 12:11:55 följande:
    Ja, det blir säkert några fina vita strumpbyxor till och sen hennes guldhjärta (halsband). Klassiskt och sååå fint ! Några tofsar lär det dock inte bli i hennes kalufs ... Åh, längtar tills hon får långt fint hår att fixa och dona med !Skruttan är så förkyld och hostig nu. Hon hostar, det rosslar och näsan rinner . Så synd om henne. Hostan låter inte alls rolig. Hoppas den försvinner snart...Måste hitta några söta mockasiner eller små tossor att ha här hemma. Hon känns ofta kall om fötterna... Ni kanske har några förslag ?!
    Tipsar återigen om Lindex Jag gillar deras mockasiner. Hilda har alltid mockasiner på sig när vi är inne. Blir ju tyvärr lite halt med bara strumpbyxor då hon ställer sig upp hela tiden & går längs möblerna.
  • loveliva
    Jen80 skrev 2008-10-30 12:39:30 följande:
    Ja, jag får kolla där eller på Pop. Liam hade mockasiner från Lindex förra året. Har de några fina i år? Polarns har varit för tighta på mina pojkars knubbiga fötter så jag har alltid fått klippa bort bandet som sitter ovanpå foten .
    Jag köpte ett par lila & röda för ett par veckor sedan Sen har jag de bruna & rosa molnmockasinerna som jag också köpte förra vintern
    POP har ju också ja Kanske passar Ava bättre än pojkarna
  • loveliva
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-30 12:52:19 följande:
    Nä fy va uttråkad jag e alltså!!!  VAD ska jag göra????   Hoppstop har jag... Ska man måla om nåt eller va sjutton ska man pyssla med?Båååååring dag!!!
    Håller med, tråkig dag REgnet öser ner också

Kanske ska baka något ???
  • loveliva
    loveliva skrev 2008-10-30 12:54:37 följande:
    Håller med, tråkig dag REgnet öser ner också Kanske ska baka något ???
    Å nu snöar det Förvånad
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11